۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۱۷۸۰۳
آیت الله اسلامیان:

روحانیان نسبت به مسائل فرهنگی جامعه دغدغه‌ داشته باشند

روحانیان نسبت به مسائل فرهنگی جامعه دغدغه‌ داشته باشند
آیت الله اسلامیان با تأکید بر اینکه حضور روحانیان در مناطق محروم نقش مهمی در رشد فکری مردم دارند، گفت: باید نسبت به مسائل فرهنگی جامعه دغدغه‌مند باشیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیت الله علیرضا اسلامیان، نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز با مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار صمیمانه با تبریک انتصاب حجت الاسلام مهدی طاهری به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خدمت به قرآن و اهل بیت را نعمتی بزرگ از جانب خداوند متعال برشمرد و افزود: به یقین شکر این نعمت بزرگ و نورانی تنها با خدمت صادقانه به جا آورده می‌شود.

آیت الله اسلامیان بر تقویت بنیه علمی روحانیان تأکید کرد و گفت: برگزاری جلسات هفتگی و یا ماهانه با اولویت تفسیر و فقه سبب انس طلاب و همفکری برای حل مشکلات جامعه می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه حضور روحانیت در مناطق محروم نقش مهمی در رشد فکری مردم دارد، خاطرنشان کرد: باید نسبت به مسائل فرهنگی جامعه دغدغه‌مند باشیم و نگذاریم تهاجم فرهنگی جامعه را به ورطه نابودی بکشاند.

حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گفت: ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد که باید برای پویایی هر چه بیشتر آن تلاش کرد.

وی با تأکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در دور جدید مدیریت پایگاه بچه‌های انقلاب و فعالان فرهنگی خواهد بود، اظهار کرد: به یقین وارد کردن جوانان مؤمن انقلابی در میدان عمل لبیک به فرمان رهبری است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه متأسفانه برخی از ساختار‌ها ماهیت کار فرهنگی ندارند، اضافه کرد: ما معتقد هستیم سازمان تبلیغات اسلامی جبهه است و جوانان مؤمن انقلابی باانگیزه در رأس آن قرار خواهند گرفت./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات