۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۶۱۷۸۲۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران:

تحلیل و تبیین بیانیه گام دوم از وظایف مهم طلاب است

تحلیل و تبیین بیانیه گام دوم از وظایف مهم طلاب است
حجت ‌الاسلام سهرابی تبیین بیانیه گام دوم را یکی از وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: تحلیل و تبیین بیانیه گام دوم توسط طلاب از برنامه های تبلیغات اسلامی است.

حجت ‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برنامه های تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب گفت: در گام نخست از مهمترین برنامه های تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب تبیین بیانیه رهبر معظم انقلاب و توجه به اهمیت و راهبردی بودن آن است تا بتوانیم در 40سال دوم انقلاب براساس همین سند مبنایی و فرادستی گام برداشته و پیش برویم.

وی تبیین بیانیه گام دوم را یکی از وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و ادامه داد: یکی از برنامه های تبلیغات اسلامی در فرصت‌های تبلیغی، بازخوانی و تحلیل محتوای بیانیه گام دوم انقلاب توسط طلاب و مبلغین بوده تا از این طریق طلاب و مبلغان بتوانند با تسلط کامل بر محورها و موضوعات بیانیه، مطالبات رهبری را برای جامعه تبیین کنند.

حجت ‌الاسلام سهرابی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی موضوع و محور عملیاتی تبلیغی خود را در ماه رمضان حول محور بیانیه گام دوم انقلاب قرار داده بود، ابراز کرد: با این اقدام محتواهای متعددی تولید و در شبکه‌های تبلیغی استان تهران و کل کشور توزیع شد و به دست مبلغین رسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: همچنین در استان تهران پویش ویژه‌ای تحت عنوان بهار انقلاب قرآنی طراحی و اجرا کردیم و براساس یک محتوای مشخص قرآنی حول بیانیه گام دوم محتواهایی تولید شد و طلاب با این محتوا آشنا شدند و در فرصت های تبلیغی به تحلیل آن پرداختند.

وی در پاسخ به این پرسش که سازمان تبلیغات اسلامی چه برنامه هایی برای پرکردن اوقات فراغت طلاب در فصل تابستان داشته است، پاسخ داد: تبلیغات اسلامی برای کمک و پشتیبانی مبلغانی که در فضای تبلیغی حضور دارند دوره هایی را با همکاری سازمان ها و ارگان های مختلف برگزار کرد که برخی از آن موارد می توان به دوره های معرفتی اسلام ناب و ورثه الانبیاء که ویژه طلاب و دانشجوی خواهر و برادر بود اشاره کرد.

حجت ‌الاسلام سهرابی ادامه داد: بهره بردن از ظرفیت مبلغات و طلاب خواهر در امر ترویج حجاب یکی دیگر از ثمرات این دوره بود که ما توانستیم در هفته بزرگداشت عفاف و حجاب از همین ظرفیت استفاده کنیم و چند غرفه حجاب و عفاف در بوستانهای مختلف تهران برپا شد./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات