۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۶۱۷۸۸۶
مسؤول تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری دوره تکمیلی مهندسی تبلیغ در حوزه علمیه خراسان شمالی

برگزاری دوره تکمیلی مهندسی تبلیغ در حوزه علمیه خراسان شمالی
مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری دوره مهندسی تبلیغ ویژه مبلغین و مبلغات استان از سوی اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار کرد: اداره تبلیغ حوزه خراسان شمالی دوره تکمیلی مهندسی تبلیغ و دوره آموزشی بازی‌های فرهنگی، مذهبی، دینی را با حضور مبلغین و مبلغات استان برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری دوره تکمیلی مهندسی تبلیغ تکمیل این دوره، بعد از برگزاری دوره مقدماتی بود، افزود: منبع آموزشی دوره تکمیلی مهندسی تبلیغ کتاب مهندسی تبلیغ غدیر بود که تألیف استاد محمدرضا شریفی و انتشارات موسسه فرهنگی غدیرستان است.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسؤول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، گفت: کارگاه آموزشی مهندسی تبلیغ به‌صورت فشرده و در قالب یک جلسه پنج‌ساعته برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی مفهوم شناسی تبلیغ غدیر انگیزه‌ها و اهداف مهندسی تبلیغ، مهندسی محتوایی تبلیغ غدیر، مهندسی مبلغ و مخاطب غدیر، مهندسی ابزار تبلیغ غدیر، مهندسی برخورد با دشمن غدیر ازجمله سرفصل‌های تعیین‌شده به‌منظور تدریس و آموزش به شرکت‌کنندگان این دوره بود.

این مسؤول تصریح کرد: در پایان دوره تکمیلی مهندسی تبلیغ به طلاب شرکت‌کننده در دوره گواهی پایان دوره اهدا شد.

حجت‌الاسلام مهرپویان افزود: علاوه بر دوره تکمیلی مهندسی تبلیغ، دوره آموزشی بازی‌های فرهنگی، مذهبی و دینی نیز برای برادران و خواهران حوزوی خراسان شمالی برگزار شد.

مسؤول تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: دوره آموزشی بازی‌های فرهنگی، مذهبی و دینی با موضوعاتی ازجمله تعریف بازی، فواید بازی، نکات اجرایی بازی، اقسام بازی‌ها، بازی‌های با وسیله و بدون وسیله، بازی‌های تابلویی، بازی‌های پرشی، بادکنکی و بازی‌های فضای باز است.

وی هدف از برگزاری این دوره را آموزش به مربیان حوزوی به‌منظور ایجاد فضای شاد و مفرح برای کودکان و در قالب آن آموزش و تبیین آموزه‌های دینی و تربیتی به کودکان دانست.

مسؤول تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: دوره آموزشی بازی‌های فرهنگی، مذهبی و دینی به مدت 12 روز و با حضور استاد فلاح یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهرپویان همچنین از برگزاری دوره کارگاه آموزشی هنر و خلاقیت توسط اداره تبلیغ مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی خبر داد و گفت: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی هنر و خلاقیت آشنایی و ارتقای دانش مربیان و مبلغان حوزوی عرصه کودک و نوجوان درزمینهٔ ساخت و استفاده از ابزار کمک‌آموزشی کاغذی است.

وی افزود: این کارگاه آموزشی درزمینهٔ ساخت و اجرای انواع بروشورهای مختلف، ساخت تندیس‌ها، قاب‌های کاغذی و ده‌ها مدل کار با کاغذ با هدف خلاق شدن ذهن کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مسؤول تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: این کارگاه به مدت 12 ساعت در روزهای پنج‌شنبه و جمعه و در تاریخ بیست و چهارم و بیست و پنجم مردادماه با حضور استاد محمد شاطر کریمی از قم برگزار شد./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات