۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۱۸۲۰۹
امام جمعه خرم آباد:

انقلاب اسلامی، فساد را کنار می زند

انقلاب اسلامی، فساد را کنار می زند
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و گذشت‌ها سبب حفظ انقلاب شده است، گفت: امروز انقلاب مفسدان را کنار می زند و به راه خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید‌احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر که در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، وارستگی و دلبستگی را از ویژگی‌های مهم شهیدان رجایی و باهنر خواند و گفت: این دو شهید بزرگوار از مقام، مادیات، پول و قدرت وارسته بودند و در وجودشان اثر نمی‌ کرد.

وی فلسفه وجودی مسؤولان را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: مدیر و مسؤول باید به دنبال رضایتمندی مردم باشد و بدون وابستگی به پول و جایگاه خدمتی خالصانه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت اجرای عدالت از سوی مسؤولان عنوان داشت: خلق و خوی ما خلق و خوی الهی باشد و در انجام وظیفه جلوی فساد را بگیریم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه دلبستگی به خدا و ولایت باید رسالت مسؤولان باشد، خاطرنشان کرد: وارستگی اخلاقی و دینی مهم تر از دیگر موارد بوده که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، در سایه این مهم مسائل و مشکلات حل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اخلاص عمل در انجام مسؤولیت ها خاطرنشان کرد: اخلاص در کار سبب محبوبیت در دل مردم می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب مفسدان را کنار می زند، یادآور شد: در سایه فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و گذشت‌ها، انقلاب حفظ شده است و امروز نیز برای تداوم راه انقلاب مفسدان و کسانی که اهل فساد هستند، کنار زده می شوند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات