۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۱۸۶۵۶
در ایام محرم صورت گرفت؛

اعزام ۱۳۰۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی خراسان جنوبی

اعزام ۱۳۰۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی خراسان جنوبی
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام یک هزار و ۳۰۰ مبلغ به مناطق مختلف روستایی و شهری استان در ایام ماه محرم خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، از اعزام یک هزار و 300 نفر مُبلغ به مناطق مختلف روستایی و شهری استان خبر داد.

وی گفت: این مُبلغان بومی و اعزامی از مشهد و قم هر ساله در ایام ماه محرم به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند که امسال نیز برنامه اعزام مُبلغان انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد 400 نفر از مُبلغان غیربومی هستند، افزود: تبیین وقایع عاشورایی و کربلا، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تفسیر و تحکیم خانواده ترویج سبک زندگی اسلامی از جمله فعالیت‌های فرهنگی مُبلغان است.

حجت الاسلام رضایی از برگزاری همایش طلایه داران استان در نیمه شهریورماه امسال خبر داد و تصریح کرد: این همایش با حضور مُبلغان، مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و سازماندهی هیئت‌های مذهبی و عزاداری، زمان حرکت هیئت‌ها و کیفی‌سازی مداحی بدون آسیب و خرافات یکی از اهداف این همایش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی استان آمادگی لازم برای تامین مُبلغین به تمام مناطق روستایی و شهری استان را دارد./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات