۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۱۹۳۴۴

اسلا‌م‌ستیز انگلیسی به ۱۲ سال زندان محکوم شد

اسلا‌م‌ستیز انگلیسی به ۱۲ سال زندان محکوم شد
یک اسلام‌ستیز انگلیسی به خاطر ارسال نامه‌های اسلام‌هراسانه و نژادپرستانه به مساجد و مراکز اسلامی در این کشور به حبس محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، یک اسلام‌ستیز انگلیسی به خاطر ارسال نامه‌های اسلام‌هراسانه و نژادپرستانه به مساجد و مراکز اسلامی در این کشور و ارتکاب جرائم دیگر به ۱۲ سال و شش ماه حبس محکوم شد.

دیوید پارنهام که خودش را «قاتل مسلمانان» خوانده است، به ارتکاب ۱۴ جرم شامل تهدید به بمب‌گذاری، تشویق به جرم و ارسال نامه‌هایی با مضامین اسلام‌هراسانه و نژادپرستانه متهم بود.

پارنهام از سال ۲۰۰۷ نامه‌ها و نوشته‌هایی به مساجد و مراکز اسلامی در انگلستان با این مضامین که «شما به زودی به قتل خواهید رسید» ارسال و نام خودش را بالای آنها به عنوان «قاتل مسلمانان» ذکر کرده بود.

وی در سال ۲۰۱۸ با ارسال نامه‌هایی به غیرمسلمانان تحت عنوان «روز تنبیه مسلمانان» از افراد می خواست در روزی خاص به مسلمانان حملات لفظی و فیزیکی کرده، روسری زنان را از سرشان کشیده، به روی آنها اسید پاشیده، با اسلحه، چاقو و یا خودروهایشان، آنها را به قتل رسانده و مساجد و عبادتگاه‌هایشان را به آتش کشیده و یا در آن‌ها بمب‌گذاری کنند./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات