۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۲۱۶۰۰
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

مراسم یادواره شهدا در مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین برگزار شد

مراسم یادواره شهدا در مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین برگزار شد
همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدا با حضور خانواده شهیدان میرشفیعی و خلیلی در مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدا با حضور خانواده شهیدان میرشفیعی و خلیلی در مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین(س) برگزار شد.

براساس این گزارش، پس از قرائت قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی، مادحان و ذاکران اهل بیت(ع) به مناسبت ایام شهادت جانسوز سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش به مرثیه سرایی و عزاداری پرداختند.

گفتنی است فضای حاکم در مراسم با عطر دلنشین پیکر مطهر شهید گمنام معطر و نورانی شده بود.

خاطرنشان می شود در این مراسم پدر شهید خلیلی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: از شاخصه های مهم شهید خلیلی ولایتمدار بودن او بود.

وی افزود: پسرم در فتنه 88 از ناحیه کمر و صورت مجروح می شود و در جریان داعش در دفاع از حریم آل الله به دست تکفیری های خبیث به مقام شهادت نائل می آید.

خلیلی با بیان اینکه خاطرات شهید در کتابی با عنوان «رفیق مثل رسول» نوشته شده است، گفت: عنوان کتاب به خاطر این است که شهید خلیلی در زمان حیات با مردم بسیار دوست می شد و روز جمعه به بهشت زهرا(س) می رفت و قبر شهدا را می نوشت.

پدر شهید مدافع حرم ادامه داد: شهید خلیلی در کتاب خاطراتش چنین نوشته «بارالها، عاقبت مرا شهادت قرار ده»؛ او همیشه می گفت رفتن مهم نیست زیبا رفتن مهم است.

وی افزود: برسر مزار قبرش شعر خودش که نوشته بود «روی قبرم روضه زینب(س) بخوانید که من زیر خاک هم برای ایشان گریه می کنم»؛ را حک کردیم./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات