۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۲۱۷۱۹
در نیمسال اول تحصیلی؛

المپیاد علمی ویژه طلاب مدرسه امام خامنه‌ای اهواز برگزار می شود

المپیاد علمی ویژه طلاب مدرسه امام خامنه‌ای اهواز برگزار می شود
حجت الاسلام بنی طریف از برگزاری المپیاد علمی ویژه طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز در همه پایه‌های تحصیلی خبر داد.
حجت الاسلام حکیم بنی طریف، معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید از ظرفیت خروجی‌های حوزه برای تصدی مسؤولیت‌ها بهره بردیم، اظهار داشت: برای هر کدام از معاونت‌های مختلف و امور خانواده که ویژه طلاب متأهل و خانواده هایشان است، تقویم خاصی گنجانده شده که براساس آن پیش می‌رویم.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز در رابطه با پذیرش در سال تحصیلی ۹۹ ـ ۹۸ گفت: ۸ یا ۹ طلبه پس از گذارندن دوره اختبار و میثاق پذیرش شدند و هم اکنون در کلاس‌های درسی به همراه طلاب سایر پایه‌های تحصیلی به علم آموزی اشتغال دارند.

حجت الاسلام بنی طریف پیرامون برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای نیمسال اول بیان داشت: کارگاه‌های مختلف آموزشی، کلاس‌های مشاوره و المپیاد علمی برای هر مقطع تحصیلی از برنامه‌های گنجانده شده در این نیمسال خواهد بود.

وی ادامه داد: در المپیاد علمی ویژه طلاب، از دروس گذرانده شده آزمون گرفته می‌شود به این معنا که در پایه‌های اول از مقدمات نحو، صرف و منطق آزمون گرفته خواهد شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز خاطرنشان کرد: در پایه‌های بالاتر از اصول، فقه و فلسفه آزمون گرفته خواهد شد و در پایان به نفرات برتر، جوایزی اهدا می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات