۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۲۱۷۵۲
آیت الله رشاد:

جان آمریکا در شیشه شکننده اسرائیل و در تیررس فناوری نظامی ایران است

جان آمریکا در شیشه شکننده اسرائیل و در تیررس فناوری نظامی ایران است
آیت الله رشاد ذلالت آمریکا در برابر اقتدار نظامی ایران را انکار ناپذیر دانست و اقتدار دفاعی و بازدارنگی جمهوری اسلامی را مرهون ۸ سال دوران دفاع مقدس بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله علی‌اکبر رشاد تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع)، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران و مسؤولان مدرسه علمیه امام رضا(ع) که در همین مدرسه علمیه برگزار شد، گفت: کتاب صحیفه سجادیه از مواریث معرفتی و معنوی ائمه اطهار(ع) است و متاسفانه شیعیان بخصوص حوزویان نسبت به این کتاب بسیار غفلت دارند.

وی با اشاره به اینکه صحیفه سجادیه سند حقانیت شیعه است، ادامه داد: صحیفه سجادیه برای شیعیان افتخار است؛ به قدری تعالیم و مضامین این کتاب شریف ژرف و عمیق است که می توان با معارف آن قلوب و اذهان عمومی جهان بخصوص جامعه غرب را که تشنه معنویت است، تسخیر کرد و با رفع خلأهای معنوی به مبارزه با عرفان های کاذب برخاست.

آیت الله رشاد با اشاره به اینکه مضامین و عبارات کتاب صحیفه سجادیه قسی‌ترین قلوب را نرم و متحول می کند، ابراز کرد: بی توجهی به این کتاب شریف بخصوص در میان حوزویان بسیار تاسف آور است و اینکه تعداد شرح صحیفه سجادیه انگشت شمار باشد بیانگر مظلومیت کلام امام سجاد(ع) در میان حوزویان است.

تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) دوران دفاع مقدس را با استناد به کلام امام راحل از الطاف خفیه الهی برشمرد و گفت: امروز اقتدار دفاعی و بازدارنگی جمهوری اسلامی ایران مرهون 8 سال دوران دفاع مقدس است؛ پیروزی کشورهای عراق، سوریه، لبنان و استقامت مردم یمن همه بیانگر صدور فرهنگ مقاومت و ایستادگی است که در دوران دفاع مقدس ملت ایران از خود نشان داد و پیروز شد.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران تجارب و اندوخته نظامی نیروی های مسلح کشور را نه تنها برای کشور بلکه برای بشریت بسیار عظیم و قابل استفاده دانست و بیان کرد: تجارب و تئوریه های نظامی ایران در 8 سال دوران دفاع مقدس قابل تدریس در پیشرفته ترین دانشکده های جنگ جهان است.

وی افزود: اقتداری که امروز ایران دارد و می تواند به ابرقدرتهای جهان بگوید تو هیچ غلطی نمی توانی انجام دهی؛ و یا اینکه به راحتی پهپاد او را مورد اصابت قرار می دهد.

آیت الله رشاد ادامه داد: وقتی ایران پهپاد غیرقابل ردیابی آمریکا را زد همه فهمیدند که ایران به چه قدرتی در فناوری نظامی رسیده است آنها کمترین حرکتی از خود نشان نمی‌دهند به این دلیل که می دانند جانشان در شیشه‌ای به نام اسرائیل است که به سادگی به دست ایران می شکند.

تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) ادامه داد: طبق آماری که خودشان می دهند آمریکا در 230 کودتای تغییر دولت و ساقط کردن حکومت ها شرکت داشته است؛ آنان مدعی نابودی شوروی و سایر کشورها هستند و امروز ذلت آنان در مقابل قدرت ایران نمایان است.

وی با اشاره به اینکه جامعه روحانیت نسبت به دیگر اقشار بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم کشور کرده است، ابراز کرد: روحانیت در دوران دفاع مقدس پیش قدم بوده و این افتخار روحانیت و حوزویان است؛ امروز نیز در میان شهدای مدافع حرم جامعه روحانیت شهدای کمی نثار اسلام نکرده است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات