۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۶۲۱۷۸۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حل مشکلات مردم اولویت مسؤولان باشد

حل مشکلات مردم اولویت مسؤولان باشد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حل مشکلات مردم باید در اولویت کاری مسؤولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند عصر امروز در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: برخی از نهادهای کشور مانند کمیته امداد طی چهل سال گذشته توانستند شأن انقلابی خود را حفظ کنند.

وی گفت: در کنار کمیته امداد نیز سپاه و بسیج هم شأن انقلابی خود را حفظ کردند و کمیته امداد یکی از نهادهای انقلابی بوده که در این راه موفق است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن به هر طریقی و توسط عوامل نفوذی خود به دنبال بر هم زدن شرایط اقتصادی کشور است لذا کار این نهادهای انقلابی در رده‌های مختلف بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه حل مشکلات مردم در کارهای خیر باید در اولویت باشد، تصریح کرد: طی چهل سال از انقلاب اسلامی نیروهای انسانی بسیار توانمند را به دلیل عملیات‌های منافقین و ترورها در کشور از دست دادیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد همواره در شرایط سخت در کنار محرومان بوده است، ادامه داد: هیچ موقع شهادت هدف نبوده بلکه در راه هدف است و شهادت در راه هدف متعال کاری الهی است و بالاتر از شهادت این است که انسان با ایمان و با ایثار از تمام هستی خود برای خدا بگذرد و دشمن را ناکام بگذارد و سپس در سنگر بماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: حفظ کرامت انسان‌ها در کمیته امداد از اهمیت بسزایی برخوردار است و کمک‌ها در کمیته امداد به گونه‌ای به دست مستمری بگیر می‌رسد که عزت مددجو حفظ می‌شود و این با ارزش است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: علی رغم تمام محرومیت‌ها و مشکلات اما مردم خراسان جنوبی همواره در کارهای خیر حرف اول را در کشور می‌زنند و این هم به دلیل فرهنگ و دیانت آن‌ها است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات