۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۲۲۱۷۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مجاهدت های دوران دفاع مقدس به نسل جدید انتقال داده شود

مجاهدت های دوران دفاع مقدس به نسل جدید انتقال داده شود
نماینده ولی فقیه در لرستان از دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای معنوی و تاریخی یاد کرد و گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس باید ارزش ها را به نسل امروز انتقال دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‎‌آباد، ظهر امروز در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان که در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: دفاع مقدس میراث گرانبها و تاریخی برای ملت ایران است.

وی حافظان میراث دفاع مقدس را پیشکسوتان دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: حفظ و نگهداری امانت دفاع مقدس و این گنجینه تاریخی ابتدا بر دوش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به وجود دو نوع میراث مادی و معنوی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس پاسداران و حافظان میراث معنوی ایثار و شهادت هستند.

وی از میراث معنوی به عنوان میراثی سرنوشت ساز یاد کرد و گفت: دفاع مقدس تجربه ای سنگین بوده که برای ما نصرت و اقتدار الهی را به ارمغان آورده است و امروز باید این میراث بین نسل جوان جامعه امروز که شجاعت و شهامت و شعورش کمتر از نسل اول انقلاب نیست، تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به عنوان مقربان درگاه الهی باید خاطرات دوران دفاع مقدس، پیام آن دوران که ایستادگی و مقاومت است را بین نسل امروز بازگو کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به مسؤولیت خطیر پیشکسوتان جهاد و شهادت در جامعه امروز اشاره و عنوان کرد: شما بزرگان باید ارزش های دفاع مقدس را به نسل جوان امروز که آینده سازان کشور هستند، انتقال دهید./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات