۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۶۲۲۶۵۵

اهدای بیش از ۷۳ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های سراسر کشور

اهدای بیش از ۷۳ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های سراسر کشور
تعداد ۷۳ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب و نشریه در راستای ارتقای سطح تعامل فرهنگی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به مراکز و کتابخانه‎های متقاضی اهداء شد.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در راستای گسترش تعامل فرهنگی با مراکز و کمک به تأمین نیاز‌های فرهنگی کتابخانه‌های داخل کشور، کتابخانه ملی ایران اقدام به اهدای تعدادی کتاب و نشریه به مراکز مختلف کشور کرد.

بر این اساس، در راستای اهداف و وظایف گروه مبادله و اهدای کتابخانه ملی ایران، در سه ماهه تابستان ۱۳۹۸، به ۵۸ مرکز و کتابخانه، تعداد ۷۳ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب و نشریه اهدا شد.

منابع موجود که عموماً در حوزه و شاخه علوم انسانی جای می‌گیرند طبق اولویت‌های مختلف از جمله تاریخ درخواست و همچنین مناطق محروم و کم‌برخوردار به همت گروه مبادله و اهدای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به مراکز و کتابخانه‎های متقاضی اهداء شد.

گفتنی است، حوزه تاریخ و ادبیات بیشترین تقاضای مراکز و کتابخانه‌های متقاضی را به خود اختصاص داده است ضمن آنکه سقف اهداء کتاب به هریک از این مراکز برابر با ۱۵۰۰ جلد کتاب و نشریه است. /۹۹۸/د ۱۰۲/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات