۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۲۲۷۷۶
مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:

اخلاص و توکل مهمترین قدرت حوزه‌های علمیه برای پیشبرد اهداف است

اخلاص و توکل مهمترین قدرت حوزه‌های علمیه برای پیشبرد اهداف است
حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه روحیه جهادی در مراکز حوزوی این استان موج می زند، گفت: اخلاص و توکل مهمترین قدرت حوزه های علمیه برای پیشبرد اهداف است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشست هم اندیشی دستگاه‌های همکار با حوزه علمیه خواهران این استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، تعامل و همکاری را محور همه فعالیت‌های مراکز حوزوی دانست و اظهار کرد: به لطف الهی در این استان همه کار‌ها با تعامل و همکاری همه جانبه در مراکز حوزوی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارتباط خوبی بین مجموعه‌های حوزوی استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: جلسه همکاری نهاد‌های عالی حوزوی برای نخستین بار در سطح کشور در این استان برگزار شد و این به خاطر تعامل خوبی است که بین مجموعه‌های دینی وجود دارد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه جلسات همکاری نهاد‌های عالی حوزوی به صورت ماهانه و منظم برگزار می‌شود، گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات روز حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان در این نشست‌ها مطرح و برای رفع آن‌ها همفکری لازم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه روحیه جهادی در مراکز حوزوی استان موج می‌زند، افزود: اخلاص و توکل مهمترین قدرت حوزه‌های علمیه برای پیشبرد اهداف است.

مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری با اشاره به نعمت وجود حجت الاسلام والمسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد در این استان خاطرنشان کرد: به یقین پیگیری‌های ایشان نقش مهمی در پیشبرد اهداف حوزه علمیه استان خواهد داشت.

فریبرز نجفی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه همکاری ما با حوزه‌های علمیه در دو عرصه است، اظهار کرد: ارتباط بنیاد شهید با حوزه‌های علمیه در دو زمینه فرهنگی و ارائه خدمات به این مجموعه‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه در بحث برگزاری یادواره‌ها در استان توجه ویژه‌ای به شهدای روحانی استان داشته ایم، ابراز کرد: در بحث آموزش خاناوده‌های شهدا و ایثارگران از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه خصوصا خواهران در بحث خانواده نهایت استفاده را انجام می‌دهیم./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات