۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۶۲۳۱۰۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

محصول تقابل دشمنان با ایران اسلامی شکست مفتضحانه خواهد بود

محصول تقابل دشمنان با ایران اسلامی شکست مفتضحانه خواهد بود
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، محصول تقابل دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با ایران اسلامی را شکست مفتضحانه خواند.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون تلاش‌های شبانه روزی پلیس و سایر نیرو‌های نظامی و امنیتی دانست و گفت: امروز ایران اسلامی به برکت هوشیاری و آمادگی نیرو‌های مسلح، امن‌ترین کشور در جهان محسوب می‌شود.
 
وی با بیان این که ایران اسلامی در حالی دارای ضریب امنیت بالایی است که کشور‌های اطراف ما در بحران شدید امنیتی به سر می‌برند، افزود: امنیت امروز ما محصول آمادگی و همچنین اقتدار نظامی کشورمان است.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که هیچ کشوری در جهان از چنین امنیت پایداری برخوردار نیست، خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح کشورمان با تکیه بر تقوا و معنویت و همچنین پشتیبانی مردم امروز به یکی از مقتدرترین نیرو‌های نظامی جهان تبدیل شده اند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، یکی از مهم‌ترین دلایل ترس دشمنان از مواجهه با کشورمان را اقتدار نظامی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان به خوبی می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند با پاسخ محکم و قاطع نیرو‌های مسلح کشورمان مواجه خواهند شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی در تأمین امنیت برای ملت خود با کسی تعارف ندارد و با هر تهدیدی با قدرت برخورد می‌کند، بیان داشت: تا زمانی که فرزندان این ملت در نیرو‌های مسلح هوشیارانه و مقتدرانه حضور دارند دشمن نمی‌تواند کوچکترین تحرکی علیه کشورمان انجام دهد.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آن را نمونه‌ای از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با دشمن دانست و تصریح کرد: مقامات آمریکایی و اروپایی به خوبی می‌دانند که ایران اسلامی از نظر قدرت نظامی در چه سطحی قرار دارد.
 
وی با بیان این که امروز جبهه مقاومت به محوریت ایران اسلامی موجب شکست همه نقشه‌ها و طرح‌های مثلت آمریکا، سعودی و صهیونیستی در منطقه شده است، بیان داشت: به همین دلیل آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر با فشار، تهدید و تحریم می‌کوشند تا محور جبهه مقاومت را در منطقه تضعیف کنند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دشمنان اطمینان کامل داشته باشند که جبهه مقاومت با پرچم داری ایران اسلامی پیروز جبهه نبرد با دشمن خواهد بود، خاطرنشان کرد: محصول این تقابل دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با ایران اسلامی، شکست مفتضحانه خواهد بود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات