۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۲۳۰۳۲
آیت الله طبرسی:

دشمن از صدور گفتمان انقلاب اسلامی در جهان هراسان است

دشمن از صدور گفتمان انقلاب اسلامی در جهان هراسان است
امام جمعه ساری گفت: دشمن از صدور گفتمان انقلاب اسلامی در جهان به شدت هراسان و عصبانی است و می‌کوشد تا با فشار، تهدید و تحریم زمینه انزوای ایران اسلامی را فراهم کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با اشاره به اهمیت نماز جمعه از آن به عنوان یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی یاد کرد.
 
وی با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد اقامه نماز جمعه در بیش از ۷۰۰ نقطه کشور هستیم، افزود: باید از همه ظرفیت‌ها به منظور تقویت نماز عبادی سیاسی جمعه در کشورمان بهره گیریم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که نماز جمعه بهترین پایگاه برای وحدت و همبستگی ملت ایران در چهار دهه اخیر بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان از وحدت و همبستگی ملت ایران هراسان هستند و به همین دلیل می‌کوشند حضور مردم را در نماز جمعه کمرنگ کنند.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که ائمه جمعه با روشنگری و آگاهی دادن به مردم توطئه دشمنان علیه کشور را خنثی می‌کنند، بیان داشت: نماز جمعه امروز به بهترین پایگاه برای آگاهی مردم تبدیل شده است.
 
امام جمعه ساری همچنین بر ضرورت تقویت حضور نسل جوان در صفوف نماز جمعه تأکید کرد و گفت: باید بستر‌های لازم برای جذب بیشتر جوانان به سمت پایگاه نماز جمعه بیشتر فراهم شود.
 
وی از نماز جمعه به عنوان یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: دشمن در چهل سال اخیر هر چه در توان داشتند برای تضعیف این پایگاه دینی و انقلابی به کار گرفت، اما همواره شکست خورده است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز ایران اسلامی به برکت ایستادگی و مقاومت مردم در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، تصریح کرد: همه طرح‌ها و فتنه‌های دشمن در منطقه با هوشیاری و بصیرت ملت ایران و جریان مقاومت خنثی شده است.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن از صدور گفتمان انقلاب اسلامی در جهان به شدت هراسان و عصبانی است، بیان داشت: به همین دلیل می‌کوشند تا با فشار، تهدید و تحریم زمینه انزوای ایران اسلامی را فراهم کنند که تاکنون شکست خورده اند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تبعیت از ولی فقیه به عنوان تنها راهکار مقابله با توطئه دشمنان تأکید کرد و گفت: اطاعت از مقام معظم رهبری سعادت و خوشبختی را برای جامعه اسلامی ما در بر خواهد داشت./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات