۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۲۲۸۸۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

عظمت اربعین حسینی نشان از جهانی شدن فرهنگ عاشورا است

عظمت اربعین حسینی نشان از جهانی شدن فرهنگ عاشورا است
حجت الاسلام شکریان اجتماع عظیم و میلیونی اربعین حسینی را تیری در قلب دشمنان دانست و گفت: این حضور میلیونی عصبانیت و خفت و خواری دشمنان اهل بیت(ع) را در پی دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در کارگاه آموزشی روحانیان و مبلغان زائر اربعین حسینی در محمودآباد، اجتماع عظیم و میلیونی اربعین حسینی را تیری در قلب دشمنان دانست و گفت: این حضور میلیونی عصبانیت و همچنین خفت و خواری دشمنان اهل بیت (ع) را در پی دارد.
 
وی با بیان این که راهپیمایی اربعین حسینی تنها متعلق به امت اسلامی نیست، افزود: حضور ملیت‌های مختلف در این راهپیمایی عظیم نشان دهنده جهانی شدن فرهنگ حسینی است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که امروز پیام نهضت عاشورا در همه دنیا نهادینه شده و گسترش یافته است، خاطرنشان کرد: علیرغم همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان این فرهنگ ناب از مرز‌های جغرافیایی عبور کرده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمنان اهل بیت (ع) در طی سال‌های اخیر هر چه در توان داشتند برای جلوگیری از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی به کار گرفتند، گفت: اما امروز تنها چیزی برای دشمنان باقی مانده رسوایی و ذلت است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که توطئه و فتنه برای کمرنگ کردن مردم در راهپیمایی اربعین حسینی شکست خواهد خورد، ادامه داد: تحرکات اخیری که در کشور عراق آغاز شده با هدف کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی بوده که به طور حتم با وحدت و همبستگی امت اسلامی شکست خواهد خورد.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که عشق به امام حسین (ع) حد و مرز ندارد و دشمنان نمی‌تواند با ناامن کردن عراق مانع حضور عاشقان حسینی در اجتماع عظیم اربعین حسینی شوند، بیان داشت: هر سال که می‌گذرد حضور عاشقان حسینی در اجتماع عظیم اربعین حسینی بیشتر می‌شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که با بیان این که امروز امت اسلامی به برکت اهل بیت (ع) در اوج عزت و اقتدار قرار دارند، تصریح کرد: دشمنان قرآن و اهل بیت (ع) در تلاش هستند با هر توطئه و فتنه‌ای این اقتدار را تضعیف کنند که به طور حتم شکست خواهند خورد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور میلیونی عاشقان حسینی در مراسم اربعین نشان‌دهنده نفوذ فرهنگ حسینی در قلوب ملت‌های جهان است، گفت: این فرهنگ عظیم به خنثی شدن بسیاری از توطئه‌های دشمنان منجر شده است.
 
وی با بیان این که نفوذ گفتمان مقاومت در جهان موجب انزوای نظام سلطه در عرصه‌های مختلف شده است، افزود: امروز علیرغم همه توطئه‌های دشمنان، گفتمان انقلاب اسلامی که بر گرفته از فرهنگ حسینی است در جهان گسترش پیدا کرده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات