۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۶۲۲۹۵۷
حجت الاسلام قلی پور:

اقتدار نظامی ایران اسلامی، عامل بازدارنده در برابر دشمنان است

اقتدار نظامی ایران اسلامی، عامل بازدارنده در برابر دشمنان است
امام جمعه بابلسر، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی پلیس دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور، امام جمعه بابلسر امروز در جمع پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی پلیس دانست.
 
وی با بیان این که نیروی انتظامی در دهه‌های اخیر بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را در کشور خنثی کرد، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که امنیت یکی از مهم‌ترین مسائل هر کشوری محسوب می‌شود، گفت: خوشبختانه به برکت هوشیاری و اقتدار مجموعه نیرو‌های مسلح کشورمان به ویژه نیروی انتظامی، ایران اسلامی از یک اقتدار و عظمتی خاص برخوردار است.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که دشمنان و بدخواهان ملت ایران در چهل سال اخیر همه توان خود را برای ضربه زدن به این انقلاب به کار گرفتند، افزود:، اما هوشیاری مردم و نیرو‌های مسلح کشورمان مانع از تحقق توطئه دشمنان شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هوشیاری و آمادگی نیرو‌های مسلح کشورمان همواره عامل بازدارنده در برابر توطئه و فتنه دشمنان بوده است، تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار منطقه‌ای و بین المللی قرار دارد به دلیل قدرت نظامی است.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که دشمن از اقتدار نظامی ایران اسلامی بسیار هراسان است، گفت: تلاش اروپایی‌ها برای فراهم کردن بستر مذاکره کشورمان با آمریکا با هدف محدود کردن اقتدار نظامی کشورمان است که مسؤولان باید هوشیار باشند.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که نیرو‌های مسلح کشورمان در اوج اقتدار نظامی قرار دارند، افزود: دشمنان ملت ایران بدانند که نیرو‌های مسلح ایران اسلامی پاسخ کوبنده‌ای به هر گونه تحرک و توطئه آن‌ها خواهند داد.
 
وی با بیان این که امروز پلیس تامین کننده و ضامن اصلی برقراری و حفظ امنیت عمومی است از وحدت و همدلی و اتحاد مجموعه سپاه و بسیج، دستگاه‌های امنیتی و قضایی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار نیرو‌های انتظامی برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه قدردانی کرد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات