۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۲۳۴۵۱
از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت اعلام شد؛

فراخوان جذب روحانیان عتبات

فراخوان جذب روحانیان عتبات
حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت به صورت جذب خاص از میان طلاب و روحانیان برای کاروان های عتبات روحانی جذب می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت به صورت جذب خاص از میان طلاب و روحانیان برای کاروان های عتبات روحانی جذب می کند.

شرایط نام نویسی

اعتقاد و التزام عملی به اسلام و مذهب تشیع، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، برخورداری از حسن شهرت و معاشرت، نداشتن سوء پیشینه و سابقه محكومیت در محاكم قضائی جمهوری اسلامی ایران، توانائی جسمی و سلامت روانی، تأهل و نداشتن منع قانونی از نظر خدمت نظام وظیفه عمومی، معمم بودن دائمی، داشتن حداقل سن 27 سال و حداكثر 55 سال و كسب امتیاز لازم در مصاحبه، ارزیابی CD صوتی - تصویری و آموزش از شرایط عمومی نام نویسی در جذب خاص روحانیان عتبات است.

از شرایط اختصاصی نام نویسی طلاب دارای پایه ده حوزه علمیه در جذب اختصاصی روحانیان عتبات اتمام كامل دروس كتبی و شفاهی پایه 10 از مركز مدیریت حوزه های علمیه و دارای یکی از شرایط سه سال فعالیت تبلیغی و فرهنگی، مدرسان مدارس علمیه در سطوح متوسطه و عالی، اساتید دروس معارف اسلامی دارای گواهی صلاحیت تدریس معاونت امور اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی مراکز آموزش عالی است.

شرایط اختصاصی طلاب دارای گواهی اتمام كامل دروس كتبی پایه 7 و شفاهی پایه 8 از مركز مدیریت حوزه های علمیه داشتن یکی از شرایط، ائمه جمعه شهرهای منطقه، مسؤولان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خطبا و مبلغان معروف منطقه، مؤلفان آثار مورد قبول در حوزه دینی و مذهبی است.

مدارک لازم و شیوه نام نویسی

طلاب دارای شرایط  می توانند تا 21 مهرماه به سامانه اینترنتی آزمون مدیریت جذب و سازماندهی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امورحج و زیارت به نشانی azmoon.hajj.ir  مراجعه کنند و هزینه نام نویسی نیز 30 هزار تومان است.

متقاضیان می‌بایست تا یك هفته پس از نام نویسی به دفتر نمایندگی بعثه محل سکونت خود مراجعه و اصل یا تصویر برابر با اصل مدرك تحصیلی، اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه، اصل و تصویر كارت ملی، 4 قطعه عكس معمم دارای زمینه روشن و اصل مدرک مربوط به شرایط جذب خاص را تحویل دهند تا پس از تأیید و صحت سنجی، مجوز شركت در آزمون صادر گردد.

گفتنی است، طلاب دارای شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا مراجعه کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
اربعین نماد شکوه امت اسلامی است.
0
0