۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۶۲۴۶۷۱
حجت الاسلام قربانی:

مسؤولان به جای تضعیف نهاد‌های انقلابی کشور به وعده های خود عمل کنند

مسؤولان به جای تضعیف نهاد‌های انقلابی کشور به وعده های خود عمل کنند
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف مازندران گفت: مسؤولان به جای تضعیف نهاد‌های انقلابی کشور در جهت رفع مشکلات مردم و تحقق وعده های خود گام بردارند.
حجت الاسلام مسعود قربانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به تشدید مشکلات اقتصادی کشور در سال‌های اخیر اشاره کرد و بخش مهمی از آن را ناشی از سوء تدبیر‌ها در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور دانست.
 
وی با بیان این که برخی‌ها به دلیل فرار از بار مسؤولیت، همه مشکلات را به تحریم‌های دشمنان نسبت می‌دهند، افزود: این در حالی است که بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز کشور با یک مدیریت تحصیل رفع خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه بسیاری از وعده‌های مسؤولان در حوزه اقتصادی به مردم محقق نشد، خاطرنشان کرد: اگر در سطح کشور یک مدیریت با تفکر انقلابی و جهادی حاکم بود امروز شاهد وجود چنین نابسامانی‌هایی در عرصه اقتصادی نبودیم.
 
معاون فرهنگی اوقاف مازندران با تأکید براین که با تدبیر و مدیریت صحیح می‌توان از مشکلات به راحتی عبور کرد، افزود: اما متأسفانه برخی‌ها در کشور هستند که تنها به مذاکره با غرب می‌اندیشند.
 
وی با بیان این که مذاکره با غرب و دل بستن به وعده‌های کشور‌های اروپایی نمی‌تواند نسخه مناسبی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور باشد، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم با کمترین آسیب و هزینه از مشکلات اقتصادی عبور کنیم باید ابتدا ظرفیت‌های داخلی را به خوبی بشناسیم و در ادامه نیز از آن ظرفیت‌ها جهت رفع کمبود‌ها و مشکلات استفاده کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دولت به جای تلاش برای مذاکره و ارتباط با دیگران از نسخه داخلی برای رفع مشکلات بهره گیرد، ادامه داد: متأسانه در سایه بی توجهی مسؤولان به پتانسیل‌های داخلی، امروز کشورمان در یک وضعیت نامناسب اقتصادی قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به این که متأسفانه مسؤولان به جای رفع مشکلات به دنبال تضعیف نهاد‌های انقلابی کشور هستند، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز مکرراً در سخنرانی‌های خود تأکید کردند، باید ظرفیت‌های داخلی به منظور رونق و تقویت تولید بیشتر تقویت شوند.
 
حجت الاسلام قربانی با بیان این که علیرغم اتمام حجت مقام معظم رهبری در خصوص مسأله مذاکره با غرب، اما برخی‌ها همچنان بر مذاکره بی نتیجه با اروپایی‌ها تأکید دارند، ادامه داد: مذاکره با کشور‌های بدعهد اروپایی مشکلی از کشور حل نخواهد کرد، چون طرف‌های اروپایی به دنبال کاهش نفوذ منطقه‌ای و همچنین تضعیف قدرت نظامی ایران اسلامی هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ایستادگی و مقاومت، بهترین راهبرد برای عقب راندن دشمنان است، تصریح کرد: پیشرفت‌هایی که امروز در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه نظامی به دست آوردیم نتیجه گفتمان مقاومت و تکیه بر توان داخلی است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات