۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۶۲۴۷۳۷
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دشمن توانایی رویارویی با ایران را ندارد

دشمن توانایی رویارویی با ایران را ندارد
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در سایه تدابیر رهبری و اقتدار نیروهای مسلح دشمن توانایی رویارویی با ملت ایران را ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت یوم الله 13 آبان این روز را نقطه عطف 3 رخداد مهم تاریخ معاصر عنوان کرد و اظهار داشت: 13 آبان به عنوان یک روز مهم در تاریخ مبارزات کشورمان با استکبار است و باید مراسمات مربوط به این روز باشکوه بیشتری برگزار شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه 13 آبان امسال، خروش مردم انقلابی و دانش‌آموزان بر علیه استکبار جهانی پرشورتر از گذشته شود، افزود: فریاد مرگ بر آمریکا باید بلندتر از سال‌های گذشته در سراسر کشورمان طنین‌انداز شود.

امام جمعه تبریز وقایع تاریخی 13 آبان را برشمرد و گفت: 3 واقعه تاریخی تبعید امام خمینی(ره)، کشتار و گلوله باران دانش‌آموزان بیگناه توسط رژیم شاه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی سه اتفاق بزرگ و مهمی هستند که در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده‌اند.

وی تاکید کرد: تصرف لانه جاسوسی آمریکا چهره واقعی این رژیم را به همه آشکار کرد و حرکت ظلم‌ستیزی انقلاب با تسخیر این لانه شتاب بیشتری گرفت و بت ابرقدرتی آمریکا را شکست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ناتوانی دشمنان در برابر اقتدار را مورد تاکید قرار داد و افزود: عملی نشدن تهدیدات دشمنان دلیلی جز اقتدار و توانمندی ایران در پاسخ به تهدیدات دشمنان ندارد چرا که در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح دشمن توانایی رویارویی با ملت ایران را ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در پایان اول آبان سالروز شهادت آیت‌الله سید مصطفی خمینی را مورد اشاره قرار داد و گفت: با شهادت شهید سید مصطفی به دست عمال حزب بعث و ساواک، زنجیره مراسمات بزرگداشت و ترحیم آن شهید، جرقه انقلاب اسلامی ملت ایران زده شد که خداوند روح آن شهید را نیز با انبیای الهی محشور کند. /1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات