۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۲۵۲۷۴

چند خبر کوتاه از اوقاف و امور خیریه مازندران

چند خبر کوتاه از اوقاف و امور خیریه مازندران
همزمان با دهه وقف، فاز نخست ساختمان سیده بی‌بی زینب (س) شهرستان گلوگاه با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با دهه وقف، فاز نخست ساختمان سیده بی‌بی زینب (س) شهرستان گلوگاه با ۴۰میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل اوقاف مازندران در این آیین گفت: فاز دوم ساختمان بقعه متبرکه سیده بی‌بی زینب (س) گلوگاه نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار است که در این زمینه خواستار مشارکت مردم، خیران، دولت و همه مسئولان هستیم.

حجت‌الاسلام حیدری بیان کرد: این بقعه متبرکه بخاطر قرار داشتن در طریق‌الرضا(ع) از نظر موقعیت جغرافیایی می‌تواند به بزرگترین پایگاه اجتماعی، فرهنگی و مذهبی شرق مازندران تبدیل شود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه گلوگاه در این مراسم از تلاش‌های مدیرکل اوقاف مازندران در اجرای این پروژه عظیم قدردانی کردند.

افتتاح ساختمان امامزاده جهان و آقاسید رضا(ع) در جویبار

همزمان با ایام دهه وقف ساختمان آستان مقدس امامزاده جهان و آقا سیدرضا(ع) روستای آیت‌محله جویبار با اعتبار ۴میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در آیین بهره‌برداری از ساختمان این امامزاده اظهار کرد: ساختمان این امامزاده توسط اهالی روستای آیت‌محله و اداره اوقاف احداث شده و نقش مردم در احداث این ساختمان زیبا پررنگ بوده است.

حجت‌الاسلام حیدری بیان کرد: اوقاف به تنهایی قادر به احداث ساختمان بقاع متبرکه نیست بلکه مردم و خیران نقش مهمی در پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه دارند.

توزیع ۵۰ سبد کالا بین نیازمندان جویباری بمناسبت دهه وقف

همچنین همزمان با ایام دهه وقف با حضور حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ۵۰ سبد کالا به ارزش ۲۰۰میلیون ریال با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای اجرای امینانه نیت واقف بین نیازمندان شهرستان جویبار توزیع شد.
افشین ایمانی
ارسال نظرات