۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۲۵۳۹۳
کریمی کیا:

در انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل‌های پیش رو کوتاهی کردیم

در انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل‌های پیش رو کوتاهی کردیم
کریمی کیا با بیان اینکه ۱۳ آبان بخشی از تاریخ مقاومت ملت ایران محسوب می‌شود، گفت: درانتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل‌های پیش رو دچار کوتاهی شدیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمدصادق کریمی کیا، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، پیش از ظهر امروز، در جلسه گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اینکه خوزستان دژ تسخیرناپذیر کشور است، خاطرنشان کرد: اعتراف دوستان و عملکرد دشمنان گواه بر چنین سخنی است، در تاریخ صد سال اخیر ایران اسلامی، خوزستان همیشه مورد طمع دشمنان بود در این باره جنگ ۸ ساله و سرمایه گذاری درباره نحله‌های فکری وهابیت نمونه‌هایی از چنین طمع است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان در دوران دفاع مقدس محکم و استوار ایستادگی کرد، عنوان داشت: رهبر انقلاب در سخنرانی‌های خود، هزینه‌های تسلیم و سازش را بیش از مقاومت شمردند، کشور‌هایی که در برابر آمریکا راه تسلیم و سازش را در پیش گرفتند به بد سرانجامی مبتلا شدند.

این مقام مسؤول ادامه داد: تاریخ نشان می‌دهد کسانی که مقاومت را کنار گذاشته و راه صلح و سازش انتخاب کردند به سرنوشت نامبارکی گرفتار شدند با این حال مقاومت ملت و جمهوری اسلامی هوشمندانه است.

کریمی کیا با بیان اینکه ۱۳ آبان بخشی از تاریخ مقاومت ملت ایران محسوب می‌شود، تصریح کرد: علی رغم فشار‌های شدید اقتصادی و سیاسی شاهد حضور پرشور مردم و برگزاری منظم جلسات ستاد یوم الله ۱۳ آبان در سراسر فرمانداری‌های استان خواهیم بود.

وی بیان داشت: باید فضای بهتری را برای جذب دانش آموزان جهت حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ایجاد کنیم و در این باره از ظرفیت گروه‌های هنری و موسیقی برای اجرای تئاتر و همخوانی سرود ملی فاخر بهره ببریم.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه درانتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل‌های پیش رو دچار کوتاهی شدیم، گفت: متأسفانه شاهد هستیم که بسیاری از کودکان و نوجوانان از پیشینه استکبارستیزی و مقاومت جمهوری اسلامی در برابر غرب و آمریکا بی اطلاع هستند که برای روشنگری باید ورود کرده و نویسندگان دست به قلم در صورت حمایت‌های دولتی قطعا وارد خواهند شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه انتقال دانش و آگاهی به نسل‌های پیش رو باید صورت بگیرد، اظهار داشت: بی اطلاعی نسل‌های پیش رو از هویت و اتفاقات گذشته خود مربوط به همه کشور‌ها است و ربطی به جمهوری اسلامی ندارد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات