۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۹
کد خبر: ۶۲۵۴۴۶

نسخه الکترونیکی کتاب «نوآوری های قرآنی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «نوآوری های قرآنی» منتشر شد
کتاب «نوآوری های قرآنی» در خصوص نوآوری های حوزه ترویج و نشر قرآن می باشد که در 200 صفحه منتشر شده است.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «نوآوری‌های قرآنی (گزارش کوشش‌های نوآورانه قرآنی کشور)» اظهار داشت: قرآن، کتاب هدایت و والاترین هدیه الهی به بشر است.

وی گفت: تلاش برای محضریتّ و حضور این معجزه الهیِ گرانسنگ در متن زندگی، ارزشمندترین اقدامی است که انسان می‌تواند انجام دهد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: در طول تاریخ اسام، تلاش‌های وافری برای قرار گرفتن انسان در محضر قرآن و بهره جسن از این منبع فیض الهی انجام شده است؛ ولی به لحاظ اهمیت زیاد و ارزش والای قرآن کریم ضرورت دارد انسان دائما در حال نوآوری و خلق ایده‌ها و روش‌های تازه‌تر برای زمینه سازیِ جریان برکت الهی و نورانیّت قرآن در زندگی و متن جامعه باشد.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بر خود لازم دانست درخصوص نوآور‌ی های حوزۀ ترویج و نشر قرآن اقدامی اندک انجام دهد.

پهلوانی به معرفی کتاب «نوآوری‌های قرآنی (گزارش کوشش‌های نوآورانه قرآنی کشور)» پرداخت و اظهار داشت: این کتاب نوشته حمد قطبی جشوقانی است که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛ شعبه اصفهان تهیه شده و در انتشاراتاین حوزه به چاپ رسیده است.

وی گفت: کتاب «نوآوری‌های قرآنی (گزارش کوشش‌های نوآورانه قرآنی کشور)» با ۲۰۰ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۸ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات