۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۲۵۵۶۲
سردار فدا:

آمریکا اگر اطمینان داشت در حمله به ایران پیروز است درنگ نمی‌کرد

آمریکا اگر اطمینان داشت در حمله به ایران پیروز است درنگ نمی‌کرد
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: آمریکا اگر اطمینان داشت در صورت حمله به ایران پیروز خواهد شود لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار مجتبی فدا بعد از ظهر امروز در نشست با شورای اقشار، مجمع عالی بسیج و هیات‌های اندیشه ورز کاشان که در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت کاشان برگزار شد، گفت: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در مرحله ای است که دشمن می‌داند یکی بزند ده تا خواهد خورد.

وی افزود: امروز آمریکا به اندازه‌ای افول کرده است که دیگر توان، امکان و جرأت جنگ جدیدی را ندارد و در آینده نه چندان دور نیرو‌های خودش را از منطقه خارج خواهد کرد.

سردار فدا استفاده از ظرفیت‌های درونی را سبب پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دانست و اظهار داشت: امروز به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده ایم که اگر لازم باشد در صورت نیاز می‌توانیم ضربه قاطع، متقابل و پیش دستانه بر دشمن وارد کنیم.

به گفته وی سرنگون کردن پهپاد آمریکایی، توقیف کشتی‌های نفتکش انگلیسی و دستگیری ملوانان آمریکایی نمونه‌های بارزی از توانمندی‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان این توانمندی‌ها و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مدیون پشتیبانی و حضور مردم همیشه در صحنه ایران دانست و عنوان کرد: آمریکا اگر اطمینان داشت در صورت حمله به ایران پیروز خواهد شود لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد.

به گفته وی آمریکا اعتراف کرده طی چهل سال گذشته ۷ تریلیون دلار که می‌توانسته با آن دوبار زیرساخت‌های آمریکا را نوسازی کند در منطقه هزینه کرده است، اما چیزی به غیر از شکست‌های متوالی نصیبش نشده است./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات