۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۲۵۶۲۱
مدیر مدرسه امام حسن مجتبی کیانشهر اهواز:

طلاب علوم تخصصی را فرا بگیرند

طلاب علوم تخصصی را فرا بگیرند
حجت الاسلام بلادیان گفت: طلبه‌ای که در زمینه خاصی تخصص داشته باشد هر جا برود عموم از علمش بهره‌مند و شرایط برای او مهیا می‌شود.
حجت الاسلام محمدعلی بلادیان، مدیر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) کیانشهر اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیرامون هجرت طلاب به قم اظهار داشت: ایرادی ندارد طلبه‌هایی که مستعد و توانایی‌های علمی و غیرعلمی دارند چند سالی در قم حضور داشته باشند منتهی ماندگاری آفت است.

مدیر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) کیانشهر اهواز با بیان اینکه ماندن برخی طلاب مستعد در قم برای اسلام و مسلمانان ضروری و مثمرثمر است، خاطرنشان کرد: عموم طلبه‌هایی که برای ادامه تحصیل به قم مهاجرت می‌کنند همان بهتر به استان سکونت خود بازگردند هر چند که ماندن طلاب مستعدی که در زمینه خاصی توانایی دارند ضروری به نظر می‌آید.

حجت الاسلام بلادیان بیان داشت: طلابی که در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و تبلیغی مستعد هستند، بازگشت شان به استان و بالا بردن ارتباط با مردم بسیار ضروری است و حتی آموزه‌های دینی بر چنین بازگشتی تأکید دارند.

وی با تأکید بر اینکه طلاب باید در شهرستان‌های محل سکونت به فعالیت هایشان رسیدگی کنند، خاطرنشان کرد: شرایط بازگشت طلاب از قم به استان‌های مختلف متفاوت است با این حال در توصیه به طلاب مدرسه بار‌ها گفتیم که باید در زمینه خاصی تخصص داشته باشند.

مدیر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) کیانشهر اهواز گفت: طلبه‌ای که در زمینه خاصی تخصص داشته باشد هر جا برود عموم از علمش بهره‌مند و شرایط برای او مهیا می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات