۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۲۵۸۰۵
حجت الاسلام شکریان:

هویت نظام اسلامی در استکبار ستیزی است

هویت نظام اسلامی در استکبار ستیزی است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، هویت نظام اسلامی را در استکبار ستیزی دانست و گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان تجلی وحدت ملت ایران در مقابل امپریالیسم جهانی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی استان با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره)، این اقدام انقلابی جوانان ایران اسلامی را شکست قدرت پوشالی آمریکا در جهان دانست.
 
وی با بیان این که جوانان انقلابی پیرو خط امام راحل با تسخیر لانه جاسوسی، بصیرت انقلابی خود را به رخ جهانیان کشیدند، افزود: فرهنگ استکبار ستیزی پس از چهار دهه از عمر انقلاب زنده و پویا است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمن در طول دهه های اخیر با تبلیغات سوء تلاش کرد تا فرهنگ استکبار ستیزی را در کشورمان تضعیف و کمرنگ کند، گفت: اما ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان همچنان مقابله با استکبار را جزء فرهنگ اصیل خود می دانند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که پرچم مبارزه با ظلم و استکبار بر دستان توانمند ملت ایران است، خاطرنشان کرد: این پرچم امروز با تلاش این ملت در دنیا به اهتزار در آمده است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که انقلاب اسلامی همه نقشه ها و معادلات آمریکایی ها در داخل و خارج را خنثی و بر هم زد، بیان داشت: در طول چهل سال اخیر دولتمردان آمریکایی همه توان خود را برای نفوذ و سلطه بر ملت ایران به کار گرفتند که با هوشیاری و بصیرت این ملت شکست خوردند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که سیزدهم آبان ماه هر سال فرصت مناسبی برای زنده و پویا بودن فرهنگ استکبار ستیزی در ایران اسلامی است، افزود: علیرغم این که برخی ها می خواهند القاء کنند که ملت ایران با آمریکا مشکلی ندارند، اما آحاد ملت بزرگ ایران آمریکای جنایت کار را دشمن نخست خود می دانند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هر روز که می گذرد شاهد افول بیشتر آمریکا در سطح جهان هستیم، افزود: این در حالی است که عزت و عظمت ملت ایران هر روز در عرصه های مختلف دنیا بیشتر تقویت می شود.
 
حجت الاسلام شکریان، ۱۳ آبان ماه را تبلور جوشش و خروش مردم با بصیرت ایران اسلامی در مقابل مستکبران عالم به ویژه ایالات متحده آمریکا دانست و تصریح کرد: آحاد ملت ایران با در این روز تاریخی که نماد بصیرت و هوشیاری ملت قهرمان ایران اسلامی شرکت کنند./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات