۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۲۵۸۳۸
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

ادعای آمریکا مبنی بر حمایت از حقوق بشر طنز تلخ دنیای فعلی است

ادعای آمریکا مبنی بر حمایت از حقوق بشر طنز تلخ دنیای فعلی است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: آمریکا با وجود تمام اقدامات استکباری و جنگ ستیزی‌ها، ادعای حمایت از حقوق بشر دارد که این موضوع طنز تلخ و مضحکی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در جمع شماری از مسؤولان، با گرامیداشت فرارسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: در برابر اقدامات استکباری آمریکا تنها مقاومت و ایستادگی جواب می‌دهد و ایران اسلامی در این زمینه پیشتاز است.

وی با بیان اینکه مقاومت در برابر استکبار منجر به عزت و قدرت می‌شود، افزود: به‌عنوان‌مثال در سی‌ام خرداد امسال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک فروند پهپاد آمریکایی که به آب‌های جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرده بود را سرنگون کرد و این اقدام جمهوری اسلامی ضربه مهلکی بر آمریکا بود که سبب شکسته شدن کمر این کشور مستکبر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه دولت آمریکا با ارسال پهپاد خود بر فراز آب‌های جمهوری اسلامی ایران قصد قدرت‌نمایی و جاسوسی را داشت خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌درستی مقابل این تجاوز و قدرت‌نمایی دولت آمریکا ایستادند و پهپاد این دولت را منهدم کردند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه دولت آمریکا بدترین و خشن‌ترین حکومت حال حاضر دنیا است، اضافه کرد: دولت مستکبر آمریکا با وجود تمام استکباری‌ها و جنگ ستیزی‌هایی که انجام داده، همواره از حقوق بشر سخن به میان می‌آورد که این موضوع طنز تلخ و مضحکی است.

وی گفت: همچنین دستگیری مدیر کانال تلگرامی ضدانقلابی آمدنیوز دومین اقدام اخیر از سوی جمهوری اسلامی ایران بود که سبب شد امسال برای دفعه دوم کمر آمریکا بشکند و سرشکسته شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: امسال با انهدام پهپاد آمریکایی و نابودی این کانال تلگرامی دو مرتبه کمر امریکا شکست.

امام‌جمعه بجنورد تصریح کرد: دستگیری مدیر کانال تلگرامی منحوس آمدنیوز، حرکتی بزرگ و قابل‌تقدیری است و اهمیت آن کمتر از منهدم کردن پهپاد آمریکایی نیست که این حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از هوشیاری و قدرت بخش اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات