۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۲۵۸۸۳
همزمان با سراسر کشور؛

فریاد مرگ بر آمریکا در ۴۹ نقطه مازندران طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا در ۴۹ نقطه مازندران طنین انداز شد
همزمان با سراسر کشور، شعار مرگ بر آمریکا در ۴۹ نقطه مازندران طنین انداز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با سراسر کشور، شعار مرگ بر آمریکا در ۴۹ نقطه مازندران طنین انداز شد.
 
بر اساس این گزارش، همزمان با روز ملی استکبار ستیزی اقشار مختلف مردم از صبح امروز در ۴۹ نقطه استان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و این روز مهم را گرامی داشتند.
 
این گزارش می‌افزاید؛ مردم ولایت مدار و با بصیرت مرکز استان راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان ماه را از میدان شهدا ساری آغاز و در امامزاده یحیی (ع) مرکز استان گرد هم خواهند آمد.
 
بر اساس این گزارش، اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و جوانان پرشور و انقلابی مرکز استان با لبیک به ندای رهبری نظام با صلابت و اقتداری دیگر به صحنه آمدند و بار دیگر با مشت‌های گره کرده بر سر زورگویان و مستکبران عالم فریاد سر دادند.

این گزارش می‌افزاید؛ فریاد مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل،‌ ای رهبر آزاده، مازندران آماده و ما ملت دلاوریم، پیرو عهد رهبریم در خیابان‌های مرکز مازندران طنین‌انداز شد.

بر اساس این گزارش؛ دانشجویان، دانش آموزان و طلاب انقلابی و با بصیرت استان همزمان با سراسر کشور از ساعت‌ها قبل به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای ماندگار و تاریخی را به نمایش گذاشته‌اند.

این گزارش می‌افزاید؛ شرکت کنندگان در این راهپیمایی حماسی با طنین استکبار ستیزی به تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا پرداختند و به استکبار جهانی نشان دادند که همواره پای آرمان های انقلاب و نظام ایستاده اند./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
جای جای این استان مراسم راهپیمایی برگزار شد 49 نقطه ای که شما نوشتید خیلی دامنه راهپیمایی را محدود کرد منظورتان چی بود ؟
0
0