۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۲۶۳۴۵
با حضور گسترده مردم؛

مراسم استقبال از نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد

مراسم استقبال از نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد
مراسم استقبال از حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران از گلزار شهدای ساری به سمت مصلای امام خمینی(ره) مرکز مازندران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مراسم استقبال از حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری امروز با حضور مردم و مسؤولان از گلزار شهدای ساری به سمت مصلای امام خمینی(ره) مرکز مازندران برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری صبح امروز در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری حاضر شد و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.
 
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، استاندار مازندران اقشار مختلف مردم و روحانیون نیز حضور داشتند.
 
این گزارش می افزاید؛ مردم ولایت مدار و عالم دوست مرکز استان با استقبال گسترده از نماینده جدید ولی فقیه در مازندران با دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید بیعت کردند.
 
گفتنی است، نماز جمعه امروز مرکز استا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی برگزار می‌شود./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات