۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۲۶۳۸۸
آیت الله شاهچراغی:

برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجام یک حرکت انقلابی است

برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجام یک حرکت انقلابی است
نماینده ولی فقیه در استان سمنان برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجام در حوزه انرژی هسته‌ای را یک حرکت انقلابی و در راستای فرهنگ مقاومت دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی بزرگ نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به رضایت و حمایت مردم از کاهش تعهدات برجامی کشورمان در برابر بدعهدی‌های آمریکا و اروپایی ها، اظهار داشت: ملت مقاوم ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خود ایستاده اند.

امام جمعه سمنان با پرشور و مثال زدنی خواندن حضور مردم آگاه کشورمان به ویژه آینده سازان ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، این حضور شکوهمند را حاوی دو پیام دانست و افزود: نخستین پیام ملت نفی مذاکره با آمریکا و تأکید بر این مهم که با مذاکره با دشمن مشکلی حل نمی‌شود بود پیام دوم اینکه ملت ما هرگز از مبارزه با ظلم و زیاده خواهی و استکبارستیزی خسته نمی‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه همواره در جامعه اسلامی صلاح و فساد برعهده زمامداران، مسئولان و علما است و این افراد باید هوشیار باشند، تصریح کرد: همانا خروج کارگزاران و مسئولان از مسیر درست و یا کارشکنی آنان سبب فساد و انحراف در جامعه می‌شود.

آیت الله شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجام و تأکید بر اینکه راه حل مشکلات کشور تکیه بر توان داخلی است، اظهار داشت: برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجام در حوزه انرژی هسته‌ای یک حرکت انقلابی و در راستای فرهنگ مقاومت است./۹۷۷/پ310/ب1
ارسال نظرات