۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۲۵۹۰۴

راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی در ۲۳ نقطه استان سمنان برگزار شد

راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی در ۲۳ نقطه استان سمنان برگزار شد
مردم همیشه در صحنه استان سمنان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان امروز با حضوری شکوهمند در راهپیمایی ۱۳ آبان یکصدا فریاد مرگ بر آمریک سر دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، دانش آموزان، مسؤولان، روحانیان و اقشار مختلف دیار شهیدپرور قومس امروز در جای جای استان پهناور سمنان از میامی و بسطام و شاهرود تا دامغان و دیباج و امیریه و کلاته رودبار، از سمنان و سرخه و مهدیشهر و شهمیرزاد تا گرمسار و آرادان و ایوانکی و بسیاری دیگر از مناطق همزمان با روز دانش آموز و روز ملی استکبارستیزی مشت‌های خود را در برابر دست خالی و بخون آلوده شیطان بزرگ آمریکا و همراهان و متحدان و ایادیش گره کردند و عزتمندانه در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب و بیاد شهدای ۱۳ آبان فریاد هیهات من الذله و مرگ بر آمریکا سردادند.

استاندار سمنان در حاشیه راهپیمایی مردم ولایتمدار سمنان، راهپیمایی ۱۳ آبان را آیینی ملی و رویدادی مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این حضور باشکوه مردم و آینده سازان کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران و انسجام و وحدت مردم و مسئولان در برابر یاوه گویی‌های مستکبران است.

علیرضا آشناگر حضور باشکوه مردم را گرامیداشت و ارج نهادن به پیام بزرگ سیزدهم آبان عنوان و خاطرنشان کرد: آنچه تاریخ انقلاب اسلامی از ۱۳ آبان ثبت نموده ماهیت ضد استکباری و ضداستعماری انقلاب اسلامی را یادآور می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا در دهه‌های گذشته و امروز همواره ماهیت ضد اسلامی و دشمنی با ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی را به اثبات رسانده، گفت: بصیرت و آگاهی مردم ما در برابر هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و توطئه‌های دشمن همواره ستودنی است و امروز در ۱۳ آبان باردیگر مردم ما به ویژه جوانان و نوجوانان ثابت می‌کنند که جنگ روانی دشمن تأثیری بر عزم و اراده پولادین آن‌ها ندارد./۹۷۷/پ203/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات