۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۶۲۶۹۴۸

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله بهاءالدینی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله بهاءالدینی در قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله سید رضا بهاءالدینی با حضور علما، روحانیون، طلاب و عموم مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله سید رضا بهاءالدینی امشب با حضور علما، روحانیون، طلاب و عموم مردم در شبستان سوم مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شماری از اساتید و شخصیت های حوزوی در این مراسم حضور داشتند.

مردم شریف قم ضمن ذکر فاتحه و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید برای شادی روح مرحوم آیت الله بهاءالدینی دعا کردند و از درگاه ایزد منان مسأله داشتند تا روح ملکوتی ایشان را با ائمه معصومین(ع) محشور سازد.

آیت الله صدیقی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به اینکه امروز حوزه های علمیه مورد هدف دشمن قرار گرفته اند، ابراز کرد: امروز خطر نفاق حوزه های علمیه را تهدید می کند؛ در جریانات عراق عده ای از شیعیان را در آمریکا آموزش داده، با فساد آلوده کرده و از فسادشان فیلم برداری کردند و سپس این فیلم ها را به مردم عراق ارائه دادند و از این طریق آشوب ها به راه انداختند؛ حواسمان باشد که دشمن نتواند در ما نفوذ کرده و آبروی عبا و عمامه را ببرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی علرغم توطئه های دشمن به کار خود ادامه می دهد، افزود: در جریان اسقاط پهپاد آمریکایی یک تحلیل گر خارجی گفت «این اقدام به منزله ظهور تمدنی جدید بود، زیرا با اسقاط پهپاد، تمدنی تمدن دیگر را مغلوب کرد»؛ روزگاری مرجع ما را تبعید می کردند، ولی امروز مرجع ما شاخ آمریکا و اسرائیل را می شکند.

وی با اشاره به اینکه قدرت رهبری و ولایت و ایمان زیر پرچم ولایت است که توطئه داعش را خنثی کرد، اظهار داشت: امروز ما همه دنیای بشریت را علیه دنیای استکبار فرامی خوانیم و جبهه مقاومت به صورت زنجیره ای در حال آماده شدن از استقبال حضرت ولی عصر(عج) است.

آیت الله صدیقی در پایان به تبیین ابعاد شخصیت مرحوم آیت الله بهاءالدینی پرداخت و بیان کرد: ایشان از مصادیق بارز عروج و پرواز و اوج در وادی سلوک بودند؛ ایشان و آیت الله بهجت فقاهتشان کامل و طهارتشان الهی بود./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات