۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۲۷۵۲۹
حجت الاسلام جباری مطرح کرد؛

ردپای عوامل بیگانه و ضد انقلاب در حوادث چند روز اخیر کشور

ردپای عوامل بیگانه و ضد انقلاب در حوادث چند روز اخیر کشور
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر گفت: رد پای عوامل بیگانه و ضد انقلاب در حوادث این چند روز کاملاً دیده می‌شود.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به حوادث روز‌های اخیر در پی اصلاح نزخ بنزین در کشور، خط آشوب و تخریب عوامل عمومی را کار عوامل بیگانه دانست و گفت: پیگیری مطالبات با تخریب اموال عمومی و آشوب محقق نخواهد شد.
 
وی با بیان این که رد پای عوامل بیگانه و ضد انقلاب در حوادث این چند روز کاملاً دیده می‌شود، افزود: دشمنان ملت ایران در این چند روز همه توان خود را به کار گرفتند تا مسیر اعتراضات عمومی مردم کشورمان را تغییر دهند.
 
حجت الاسلام جباری با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور دارند، بیان داشت: این ملت با بصیرت و انقلابی اجازه نخواهند عده‌ای آشوب گر از اعتراضات قانونی آن‌ها سوء استفاده کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مردم اماکن عمومی را تخریب نمی‌کنند و آتش نمی‌زنند، تصریح کرد: باید میان اعتراضات مردمی و آشوبگران تفکیک صورت گیرد.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر با اشاره به این که در طول چهار دهه اخیر دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی به هر بهانه‌ای تلاش کردند تا مردم را از مسیر انقلاب منحرف کنند، بیان داشت: چهار دهه فتنه انگیزی دشمن با هوشیار، ولایت مداری و بصیرت ملت ایران خنثی شد.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که این فتنه اخیر دشمن نیز با هوشیاری و بصیرت ملت ایران شکست خواهد خورد، خاطرنشان کرد: مردم انقلابی کشورمان از همان روز نخست آغاز اعتراضات، صفوف خود را از ضد انقلاب و اشرار جدا کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بیگانگان و ضد انقلاب در چهل سال اخیر همواره به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشورمان بوده اند، تصریح کرد: در جریان حوادث سال ۹۶ نیز جریان نفاق همه توان خود را به کار گرفت تا زمینه یک آشوب سراسری را در کشور فراهم کند که با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خورد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت نظارت و تمرکز جدی مسؤولان بر بازار به منظور جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت‌ها تأکید کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند نباید اصلاح قیمت بنزین، موجب افزایش قیمت کالا در کشورمان شود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات