۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۲۷۶۲۱

بازدید نماینده ولی فقیه در مازندران از مناطق سیل زده شرق استان

بازدید نماینده ولی فقیه در مازندران از مناطق سیل زده شرق استان
نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور در مناطق سیل زده شرق استان از نزدیک در جریان روند بازسازی و کمک رسانی به مردم این مناطق قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با حضور در مناطق سیل زده شرق استان از نزدیک در جریان روند بازسازی و کمک رسانی به مردم قرار گرفت.
 
این گزارش می‌افزاید؛ امام جمعه ساری در این بازدید میدانی از نزدیک با مردم گفتگو کرد و در جریان مشکلات و خواسته‌های آن‌ها قرار گرفت.
 
بر اساس این گزارش، نماینده ولی فقیه در مازندران در این بازدید‌ها ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده مناطق شرق استان به ویژه شهر گلوگاه، خواستار رسیدگی و رفع مشکلات مردم خسارت دیده از سوی مسؤولان شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که مسؤولان باید همه توان و ظرفیت خود را در جهت رفع مشکلات مردم به کار گیرند، بیان داشت: با توجه به سرمای هوا، باید همه امکانات برای رفع مشکلات مردم آسیب دیده بسیج شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که متأسفانه در سیل اخیر زیر ساخت‌های کشاورزی در شرق استان نیز خسارت دیده است، خاطرنشان کرد: باید به منظور جبران این خسارت‌های وارد شده همه مسؤولان تلاش کنند./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات