۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۶۲۷۸۸۰
مدیر مدرسه علمیه امام القائم:

بصیرت مردم شکست دیگری در کارنامه سیاه مستکبران به ثبت رساند

بصیرت مردم شکست دیگری در کارنامه سیاه مستکبران به ثبت رساند
حجت الاسلام والمسلمین بدری با تاکید بر اینکه هوشیاری مردم شکست دیگری در کارنامه سیاه مستکبران به ثبت رساند، گفت: فتنه اخیر با بصیرت و آگاهی مردم خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، گفت: دولت بدون آمادگی افکار عمومی به صورت ناگهانی اقدام به افزایش قیمت بنزین کرد در نتیجه این تصمیم با اعتراض مردمی و سوء استفاده فرصت طلبان و معاندان از این اعتراضات شد.

وی با اشاره به اینکه مردم در طول این 40 سال شاهد حوادث و توطئه های فراوانی از سوی دشمنان داخلی و خارجی بودند، ادامه داد: تاکنون نتیجه همه برنامه‌ریزی هایی که دشمنان علیه انقلاب و ملت ایران انجام دادند چیزی جز خواری و ذلت آنان نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین بدری با اشاره به اینکه آشوبگران در اغتشاشات اخیر به صورت سازمان یافته و آموزش دیده به مراکز عمومی و دولتی حمله‌ور و اموال ملت را به آتش کشیدند، ابراز کرد: به ادعای خود دشمنان ماه‌ها نفوذیان داخلی را برای این آشوب ها آموزش می دادند و چگونگی حمله و غارت اموال ملت را تعلیم داده بودند.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) ادامه داد: این روزها دشمنان انقلاب اسلامی از آمریکا، صهیونیسم، انگلیس گرفته تا کشورهای مرتجع منطقه مانند آل سعود اقدام به تبلیغات سوء علیه انقلاب و تشویق آشوبگران کردند.

وی با تاکید بر اینکه صف مردم از اغتشاشگران جدا است، ابراز کرد: مردم هرگز قرآن و مسجد را آتش نمی زنند، شیشه نمی شکنند و با سلاح سرد و گرم کسی را به قتل نمی رسانند بلکه آنان فرصت طلبان منافق و اراذل و اوباشی بودند که ماموریت داشتند تا کشور را ناآرام جلوه داده و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین بدری ادامه داد: مردم با وجود اینکه از طرح گرانی بنزین ناراحت بودند و به مسؤولان کشور اعتراض داشتند اما سریع خط خود را از اغتشاشگران جدا کردند و در دفاع از انقلاب بدون هیچ درنگی بپا خاستند و به دشمنان فهماندند که در هر شرایطی از انقلاب و نظام حمایت خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) اضافه کرد: فتنه اخیر جز سرافکندگی برای دشمن ثمری نداشت آنان حتی نتوانستند به کمترین هدف خودشان دست بیابند؛ ذلت و ضعف دشمنان را در آشوب های اخیر مشهود بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در آغاز درس خارج داشتند خط بطلانی بود بر توطئه دشمنان و بار دیگر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب دشمنان را ناامید کردند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
مردم انقلابی به دشمنان اجازه دخالت نخواهند داد
0
0