۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۶۲۷۹۰۴
آیت الله عالمی در گفت وگو با رسا:

تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب توطئه دشمن علیه مردم و نظام را خنثی کرد

تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب توطئه دشمن علیه مردم و نظام را خنثی کرد
نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان با بیان این که دشمن از هر فرصتی برای ضربه به مردم استفاده می‌کند، تدابیر رهبر انقلاب را سبب خنثی شدن توطئه دشمن دانست.

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حوادث اخیر و فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: دشمن همیشه در کمین است و از هر فرصتی برای آسیب زدن به جمهوری اسلامی و مردم ایران استفاده می کند.

وی افزود: بحث اصلاح قیمت بنزین در عده ای ایجاد نگرانی کرد اما اعلام شد که سود و درآمد حاصله از این طرح به نفع قشر محروم و نیازمند جامعه هزینه خواهد شد، متأسفانه از احساسات جوانان سوء استفاده کردند و ضد انقلاب وقتی شرایط را برای خود آماده دیدند عوامل خود را وارد صحنه کردند و دست به آشوب و تخریب زدند.

آیت الله عالمی با بیان این که مردم برای اموال عمومی و اموال مردم احترام قائل هستند و دست به تخریب و آزار و اذیت دیگران نمی زنند، اظهار داشت: دشمن موجی را به وجود آورد و آسیب ها و زیان هایی به کشور و مردم وارد کرد اما نظام جمهوری اسلامی با تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب توطئه را خنثی کرد.

وی با تأکید بر لزوم نظارت مسؤولان بر قیمت کالاها ادامه داد: مردم در طول یک سال گذشته بر اساس ظلم و اجحافی که دشمن بر کشور وارد کرد دچار برخی مشکلات معیشتی و گرانی ها شدند و این مشکلات رنج هایی را بر مردم تحمیل کرد.

نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: مسؤولان باید نظارت جدی داشته باشند که اصلاح قیمت سوخت سبب گرانی در بازار نشود تا شاهد مشکلات بیشتر مردم نباشیم، باید با قوت جلوی کسانی که قصد سوء استفاده دارند گرفته شود.

وی عنوان کرد: افزایش قیمت بنزین مربوط به حمل و نقل کالاها نمی شود یعنی کامیون ها که مسؤولیت حمل و نقل کالاها را برعهده دارند از گازوئیل استفاده می کنند که قیمت در سوخت آن ها تغییری ایجاد نشده است از این رو هیچ عاملی برای گرانی بازار به وجود نیامده و نباید از این فضای روانی سوء استفاده و کالای گران به مردم عرضه شود.

محمد قمین
ارسال نظرات