۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۲۷۷۸۰
آیت الله نوری همدانی:

کسانی دلسوز مردم ایران شده اند که بدترین ظلم ها را به آنها کردند

کسانی دلسوز مردم ایران شده اند که بدترین ظلم ها را به آنها کردند
حضرت آیت الله نوری همدانی ملت ایران را بصیر و هوشیار دانست و گفت: مردم آگاه ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به خطبه ٥٠ نهج البلاغه گفت: امیرمؤمنان حضرت علی(ع) در این خطبه ویژگی های فتنه را معرفی کردند و فرمودند  دشمن با ایجاد فتنه حق را از بین می برد و مانع معرفی حق خواهد شد.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور افزود: مشكل مردم اقتصاد و معیشت است و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند كه مسؤولان مشكل مردم را حل كنند، ما هم از مسؤولان می خواهیم كه مشكل معیشت مردم حل شود و به سخنان چند روز قبل رهبری درجهت حل مشكل معیشتی عمل کنند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: باید توجه داشت در این چند روز آمریكا، اسرائیل، عربستان، سلطنت طلبان و بعضی كشورهای اروپایی از این آشوب ها به عنوان پشتیبانی از مردم حمایت كردند در حالی كه خودشان در این ٤٠ سال بدترین ظلمها و تحریم ها را نسبت به مردم داشته اند و حتی دارو را برای مردم تحریم و در جنگ تحمیلی صدام را دركوبیدن مردم ایران تجهیز كردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی ملت ایران را مردمی بصیر، آگاه و هوشیاردانست و ادامه داد: خوشبختانه مردم آگاه ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن نخواهد داد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: بی شك كسانی كه حسینیه، مسجد وقرآن ها را آتش می زنند واموال عمومی راغارت می كنند ازمردم نیستند

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
1
0