۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۲۷۹۵۹

همایش بهائیت با ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و انحراف در تبریز برگزار می شود

همایش بهائیت با ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و انحراف در تبریز برگزار می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزاری همایش‌هایی همچون «بهائیت؛ ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و انحراف» را در عرصه فرهنگی، صیانت از فرهنگ اسلام ناب دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام روزبهانی دبیر همایش ملی «بهائیت؛ 200 سال خشونت، خیانت و انحراف» و مدیر گروه نقد فرق انحرافی قطب تعمیق باور دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشست خبری این همایش با اشاره به اینکه فرقه ضاله بهائیت سال 2019 را به عنوان دویستمین سالگرد تولد علی محمد شیرازی باب را به عنوان سال توجه به بهائیت نامگذاری کرده است، اظهار داشت: تولیدات زیادی از جمله فیلم سینمایی تحت عنوان «دروازه» یا «باب» را عرضه کرده تا وجهه خود را در جامعه اصلاح کند.

مدیر گروه نقد فرق انحرافی قطب تعمیق باور دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با بیان اینکه در این همایشات از اساتیدمختلف با گرایشات مختلفی در نقد بهائیت استفاده شده است، گفت: حتی از سراسر دنیا که زمانی عضو فرقه بهائیت بودند و امروز به نقد بهائیت می‌پردازند، استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه علی محمد باب سه سال از دوره 6 ساله ترویج بهائیت را در این استان بوده است، خاطر نشان کرد: او در این استان توبه نامه نوشته و محاکمه شده و به دار آویخته شده است.

دبیر همایش ملی «بهائیت؛ 200 سال خشونت، خیانت و انحراف» ادامه داد: در شهرهای اصفهان، شیراز، بوشهر و... به دلیل ارتباط با بهائیت انتخاب شده و همایش‌های تبیینی برگزار می‌شود که همایش جمع بندی نهایی در شیراز برگزار خواهد شد، ضمن اینکه بنا داریم در سال 2021 میلادی به عنوان سالگرد مرگ عباس افندی بهائیت را برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بهائیت دین و مذهب نیست و فقط فرقه‌ای برای اغفال جامعه است، ابراز داشت: می‌خواهیم خشونت، خیان و انحراف این فرقه ضاله را به جامعه جهانی معرفی کنیم چراکه بهائیت تمدن ساز و تجدد خواه نیست و یک جریان قرون وسطایی است که آموزه‌هایی جز داعش ندارد. در کتب بهائیت از زبان عبدالبهاء فرزند باب آمده است که «در یوم ظهور حضرت اعلاء، منطوق بیان، هدم بقاع و مساجد و حرق کتب و قتل الا من آمن و صدق» بود که هر که به ما ایمان نیاورد می‌کشیم که این منطق، عین داعش بوده است.

وی فرقه ضاله بهائیت را یک جریان خشونت طلب به تمام معنا دانست که 200 سال خشونت، خیانت و انحراف را در تاریخ خود به ثبت رسانده است، ابراز داشت: تلاش بهائیت برای صلح و رأفت، بر اساس کتب خودشان، دروغ محض است. در همین کتب و منابع خودشان قتل و کشتار و جنایت علیه بشریت موج می زند.

حجت الاسلام روزبهانی با اشاره به اینکه حیفای اسرائیل یکی از جاهایی است که این فرقه زیارتگاه دارد، ادامه داد: تاریخ اینها خیانت به مردم ایران و دنیا است و در این همایش تبیینی تقابل با بهائیت را نشان می‌دهیم. اکنون بهائیت در کل جهان در حال تبلیغ هستند و حتی در کشورهایی که در سازمان ملل ثبت نشده حضور دارند و پست و مقام با پشتوانه استعمار پیر، انگلیس به دست آورده‌اند.

حجت الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هم در این نشست، برگزاری همایش‌هایی همچون «بهائیت؛ 200 سال خشونت، خیانت و انحراف» را در عرصه فرهنگی، صیانت از فرهنگ اسلام ناب عنوان کرد و گفت: همایش‌های مقدماتی در اصفهان، تبریز، بوشهر و... برگزار شده و همایش پایانی در شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش‌ها علاوه بر بعد علمی، سعی می‌کنیم حافظه تاریخی ملت ایران با دستکاری منحرف نشود و موظفیم این حافظه تاریخی را در مسیر درست هدایت کنیم و اجازه ندهیم ذهن جوانان ما را مخدوش و آلوده کنند.

حجت الاسلام شعبانی، با تاکید بر اینکه تشکل‌های مردمی به اطلاعات روز نیاز دارند ابراز داشت: در صف جنگ نرم با دشمن، باید جوانان و نهادهای مردمی ما به ابزار روز مسلح شوند تا با این اطلاعات به روز باشند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات