۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۲۸۰۴۵
امام جمعه موقت کاشان:

رهنمودهای رهبری نقشه های دشمن را خنثی کرد

رهنمودهای رهبری نقشه های دشمن را خنثی کرد
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: حمایت از تصمیم سران سه قوه، عظمت رهبر و قدرت و اقتدار رهبری را بار دیگر به رخ جهانیان کشید و آتش فتنه را خاموش و نقشه دشمن را نقش بر آب کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته بسیج، گفت: با فداکاری بسیج هشت جنگ تحمیلی مدیریت و آتش فتنه در کشور خاموش شد.

وی آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و اقتدار و نیروی انتظامی و بسیج دانست و افزود: بسیج در فتنه‌ها به ندای رهبرمعظم انقلاب گفته است و در عرصه جنگ فرهنگی با دشمن و ابتذال نیز نیاز به یک لبیک دیگر است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز هیچ تفاوتی بین کسی که به بیت المال آسیب می‌رساند با کسی که با رواج ابتذال خانه‌ها را آتش می‌کشاند نیست؛ چرا که یکی جان مردم را و دیگری ایمان مردم را نشانه گرفته است.

وی به افزایش نرخ بنزین و فتنه اخیر اشاره کرد و عنوان کرد: اصلاح مسأله یارانه یکی از مسائلی است که بین همه کارشناسان کشور با هرنوع گرایش سیاسی وجود دارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار با تأکید بر اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بدون عوارض جانبی، گفت: دولت طی ۶ سال اخیر از اجرای طرح سهمیه بندی سوخت که پیش از آن نیز اجرا شده است غفلت کرده در حالیکه باید مرحله به مرحله اجرا می‌شد تا مردم با مشکل روبرو نشوند.

وی افزایش قمیت سوخت را نیازمند نظارت دقیق و مستمر بر بازار دانست و عنوان کرد: این عادت خوبی نیست که با افرایش قیمت سوخت شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار فروش مایحتاج عمومی مردم باشیم.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به شعار دولت مبنی بر «تدبیر و امید»، گفت: دولت برای محقق شدن شعار خود، باید برای برنامه‌های خود تدبیر واقعی و کار کارشناسی داشته باشد و قبل از اجرا نیز مردم فهیم کشور از آن اطلاع و آگاهی داشته باشند.

به گفته وی دشمن از گرانی بنزین اطلاع داشته و با برنامه ریزی قبلی خود را برای نا آرامی و اغتشاش و آشوب در کشور آماده کرده بود که این نشانه بی تدبیری است.

وی در ادامه به موضع گیری رهبرمعظم انقلاب در قبال افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و افزود: دشمن در برنامه ریزی خود پیش بینی مخالفت مردم و به تبع آن مخالفت رهبری با دولت و ایجاد هرج و مرج در کشور را کرده بود، اما رهبری علیرغم همه پیش بینی‌ها با حمایت از سران سه قوه این فتنه را نیز در نطفه خفه کرد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین خلف امام خمینی (ره) مظلومانه، اما جوانمردانه از تصمیم سران سه قوه که پشتوانه آن یک کار کارشناسی است از دولت حمایت کرد.

وی افزود: حمایت از تصمیم سران سه قوه، عظمت رهبر و قدرت و اقتدار رهبری را بار دیگر به رخ جهانیان کشید و آتش فتنه را خاموش و دشمن را بهت زده و نقشه‌های او را نقش بر آب کرد.

لازم به ذکر است، در پایان نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته کاشان، مردم مؤمن، بصیر و ولایتمدار کاشان در حمایت از رهبری و امنیت نظام جمهوری اسلامی و محکومیت اغتشاشات اخیر با مشت‌های گره کرده خود و فریاد‌های مرگ بر فتنه گر و آشوبگر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل از مصلی بقیه الله الاعظم کاشان تا بلوار امام رضا(ع) این شهرستان راهپیمایی کردند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات