۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۶۲۸۴۸۵
معاون آموزش حوزه علمیه تهران:

مردم شکست دیگری را در کارنامه سیاه مستکبران به ثبت رساندند

مردم شکست دیگری را در کارنامه سیاه مستکبران به ثبت رساندند
معاون آموزش حوزه علمیه تهران با بیان اینکه آشوبگران مزدوران مواجب بگیر کشورهای بیگانه بودند، گفت: مردم حامیان اصلی نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام علی عاشوری معاون آموزش حوزه علمیه تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ مردمی امروز تهران در میدان انقلاب دو پیام مهم به دشمنان خارجی و مسؤولان داخلی داشت، گفت: پیام اجتماع بزرگ مردمی تهران برای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی این بود که آنان هرگز حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارند.

وی افزود: همچنین مردم با حضور باشکوه‌شان به دشمنان فهماندند که نتیجه تحریم اقتصادی، نظامی و شبیخون فرهنگی نتیجه‌ای جز شکست برای آنان ندارد چرا که ملت ایران مردمی فهیم، منسجم و متحد بوده و اجازه تحقق اهداف کثیف دشمنان را نمی دهند.

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به پیام دیگر این راهپیمایی، اظهار داشت: پیام دیگر این راهپیمایی خطاب به مسؤولان کشور بود تا به وظایف خویش در فراهم آوردن رفاه و آسایش ملت تلاش کرده و از کم‌کاری و بی برنامه‌گی اجتناب کنند؛ این پیام با خون هزاران شهید جوان مهر شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه تهران ادامه داد: کسانی که برای حفظ دین و امنیت کشور بهترین هدیه الهی یعنی جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم میهن کردند تا چشم طمع بیگانگان از کشور دور شود، حجت را بر مدیران و مسؤولان تمام کردند.

وی با محکوم کردن اقدامات آشوبگران، گفت: عملکرد روز شنبه و یکشنبه آشوبگران نشان داد که آنان نه تنها جزء ملت و مردم ایران نیستند بلکه کمترین بویی از انسانیت نبردند. کسانی که کودکان را هدف گلوله قرار می دهند و به مقدس ترین مقدسات یعنی قرآن کریم اهانت می کنند، مردم نیستند.

حجت الاسلام عاشوری ادامه داد: آتش زدن مساجد و قرآن کریم، شکستن شیشه ها، تخریب زیرساخت های رفاهی مردم، غارت بانک‌ها و تخریب کتابخانه که مظهر فرهنگ یک کشور است هرگز از مردم سر نمی زند.

معاون آموزش حوزه علمیه تهران خاطرنشان کرد: آشوبگران فتنه اخیر در اصل مزدوران مواجب بگیر کشورهای بیگانه بودند و صف مردم از آنان جدا است؛ مردم حامی اصلی نظام و انقلاب هستند برای همین در فتنه اخیر توطئه دشمن 48 ساعته به اتمام رسید و شکست دیگری در کارنامه سیاه استکبار به ثبت رسید./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات