۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۶۲۸۴۸۶
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

حمایت مردم مهم‌ترین سرمایه برای نیروی انتظامی است

حمایت مردم مهم‌ترین سرمایه برای نیروی انتظامی است
امام جمعه ساری، نیروی انتظامی را حافظ امنیت و آرامش در کشورمان معرفی کرد و گفت: حمایت مردم مهم‌ترین و بزرگترین سرمایه این نیروی مقاوم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان ساری با تجلیل از خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشور، گفت: خدمات نیروی انتظامی در حفظ و تقویت امنیت داخلی کشورمان بسیار اثرگذار بوده است.
 
وی به حوادث چند روز گذشته در برخی نقاط کشور اشاره کرد و با بیان این که نیروی انتظامی در ایجاد آرامش در کشور نقش بسیار مؤثری ایفا کرد، افزود: پلیس کشورمان در حوادث اخیر به خوبی توانست، نظم و امنیت را در کشور حاکم کند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن از سال‌ها قبل برای چنین حوادثی برنامه ریزی کرده بود، بیان داشت: خوشبختانه با رهنمود‌های مقام معظم رهبری، هوشیاری و بصیرت مردم و همچنین عملکرد خوب نیرو‌های انتظامی و امنیتی این فتنه خنثی شد.
 
امام جمعه ساری، نیروی انتظامی حافظ امنیت و آرامش در کشورمان معرفی کرد و با بیان این که حمایت مردم مهم‌ترین و بزرگترین سرمایه این نیروی مقاوم است، خاطرنشان کرد: به طور حتم حمایت و رضایت مردم از پلس، عامل دلگرمی و پشتوانه مناسبی برای آن‌ها خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که در حوادث اخیر شاهد شرار‌های بسیاری از سوی برخی عوامل ضد انقلاب و بیگانه بودیم، ادامه داد: این افراد معلموم الحال خسارت‌های بسیاری به شهر‌ها وارد کردند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اشرار و ضد انقلاب با سوء استفاده از اعتراضات عادی مردم سعی در ایجاد آشوب و ناامنی در کشور بودند، افزود:خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم، این فتنه دشمن خنثی و آن‌ها ناکام ماندند.
 
وی با اشاره به این که دشمن اصل نظام اسلامی را هدف قرار داده است، بیان داشت: اما همواره حضور حماسی و به هنگام مردم ضمن تقویت نظام اسلامی موجب خاموش شدن آتش فتنه در کشور شد.
 
امام جمعه ساری به کارآمدی و اثرگذاری نیروی انتظامی در ایجاد فضای امن همراه با آرامش در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن در این حوادث به همراهی مردم دل بسته بودند که ملت با بصیرت، هوشیاری و انقلابی کشورمان با جدا کردن صف خود از صف ضد انقلاب و اغتشاش گرا، توطئه دشمن را خنثی کردند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که نیروی انتظامی از یک جایگاه مناسبی در میان مردم برخوردار است، ادامه داد: نیروی انتظامی همواره با هوشیاری و آمادگی کامل، مانع از هر گونه فتنه و توطئه دشمن علیه کشورمان خواهد شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات