۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۲۸۵۵۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بسیج ظرفیتی عظیم برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است

بسیج ظرفیتی عظیم برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است
نماینده ولی فقیه در لرستان به ظرفیت و موفقیت تفکر بسیجی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی راه گشا بوده و دولت از این ظرفیت در رفع مشکلات اقتصادی بهره مند شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم اجتماع بسیجیان استان که در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد، گفت: این اجتماع بزرگ نمایشی از بصیرت و لایتمداری است.

وی با اشاره به اقتدار نیروهای بسیجی افزود: بسیج در عرصه های مختلف نظامی، علمی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی و امنیتی همواره نقش آفرین بوده و در این زمینه ها با تکیه بر تفکر بسیجی دسیسه های دشمن خنثی شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تفکر بسیجی را راه گشا خواند و ادامه داد: تفکر بسیجی ظلم ستیزی، خدمت رسانی، اقتدار و بصیرت، مقاومت و ایستادگی است.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی خاطرنشان کرد: ورود بسیج می تواند در رفع این مشکلات کارساز باشد و دولت باید از ظرفیت بسیج در این زمینه بهره مند شود.

تفکر بسیجی سد راه دسیسه های دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به ظرفیت های گسترده بسیج بیان کرد: پس از گذشت 40 سال همچنان همه ظرفیت های بسیج شناخته نشده است و می طلبد در این زمینه اقدام شود باید از ظرفیت های بسیج به خوبی بهره مند شد.

وی یادآور شد: بسیج از ابتکارات مهم امام راحل بوده و امروز ثمره اش جهانی شده است و الگوی پیشرفت و سازندگی بوده و تفکر بسیجی سد راه دسیسه های دشمنان انقلاب است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات