۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۲۸۶۴۲
مدیر حوزه علمیه کاشان:

دشمن مترصد فرصت برای ضربه زدن به نظام اسلامی است

دشمن مترصد فرصت برای ضربه زدن به نظام اسلامی است
حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر بیانگر آمادگی دشمن و بهره برداری حداکثری و سوء استفاده از فضای به وجود آمده بود.
حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: اتفاقات اخیر به مسؤولان و دولت هشدار داد تا اهتمام جدی برای اطلاع رسانی به مردم و رعایت حقوق مردم را داشته باشند.

وی افزود: اغتشاشات و ناآرامی‌های بعد از افزایش نرخ بنزین نشان دهنده این بود که دشمن آماده و به دنبال فرصتی برای اجرای برنامه‌های از قبل طراحی شده در شهرستان‌های مختلف و مراکز حساس کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر بیانگر آمادگی دشمن و بهره برداری حداکثری و سوء استفاده از فضای به وجود آمده بود.

وی افزود: دولت قبل از افزایش نرخ بنزین باید چگونگی افزایش بنزین را از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی می‌کرد تا مردم از قبل اطلاع داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: اگر قرار بود با افزایش نرخ بنزین دولت یارانه به مردم پرداخت کند، چنانچه این مبلغ را یک ماه قبل از افزایش نرخ بنزین به حساب مردم واریز می‌کرد هیچگونه مشکلی رخ نمی‌داد.

به گفته وی اگر دولت برای افزایش نرخ بنزین تدبیر و برنامه داشت هیچگونه خسارات جانی و مالی به همراه نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی فرمایشات رهبرمعظم انقلاب بعد از افزایش نرخ بنزین را روشنگری و تدبیر معظم له دانست و اظهار داشت: مسؤولان کشور باید با مردم شفاف باشند و آن‌ها را در جریان برنامه‌های دولت و مجلس و قوه قضائیه قرار دهند.

وی افزود: در دوره‌ای که قوه قضائیه کشور را به سمت آبادانی و راه اندازی کارخانه‌های تعطیل شده سوق داده است، وارد کردن شوک گرانی بنزین به مردم صحیح نبود.

مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: اگر افزایش نرح بنزین با تدبیر و اطلاع رسانی و توجیه مردم انجام شده بود شاهد چنین حوادث ناگواری که بخشی از آن قابل جبران نیست نبودیم.

وی یادآور شد: اطلاع رسانی به مردم، تجربه محرم ندانستن مردم، هماهنگی مسؤولان، آمادگی نیرو‌های نظامی و انتظامی، رصد دشمن و استفاده از توان مردم می‌تواند تجربه خوبی از اتفاقات اخیر برای دولت باشد./۱۳۰۷/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات