۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۲۸۸۶۷
امام جمعه موقت کاشان:

رفع مشکلات کشور در گرو انتخاب مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی است

رفع مشکلات کشور در گرو انتخاب مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام اسلامی تبار با تأکید بر اینکه مسؤول در تراز انقلاب اسلامی مسؤولی است که تفکر بسیجی داشته باشد، گفت: رفع مشکلات در گرو انتخاب مدیرانی در تراز انقلاب است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و نامگذاری این روز به نام روز مجلس، گفت: امام خمینی (ره) می‌فرماید نمایندگانی را برای مجلس انتخاب کنید که مانند مدرس شجاع باشند.

وی با اشاره به اینکه کشور امروز با مشکلات اقتصادی روبرو است، افزود: نقش عوامل خارجی در بروز و ظهور این مشکلات بسیار کمتر از عوامل داخلی است.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: رفع مشکلات کشور در گرو انتخاب مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی ایران در سطح مدیریت کلان کشور است.

به گفته وی جمهوری اسلامی ایران از سرمایه‌های ارزشمند انسانی و مادی بسیاری برخوردار است که درصورت انتخاب آن‌ها و استفاده از این سرمایه‌ها می‌توان کشور را به بالاترین مراحل پیشرفت رسانید.

وی افزود: ملت قهرمان ایران، ملتی است که طی یکسال با کمترین امکانات و با دست خالی و کمترین تلفات در برابر دشمن تا دندان مسلح که ابر قدرت‌های جهان از او حمایت می‌کردند، نظام سلطه ۲۵۰۰ ساله پهلوی را سرنگون کرد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: اگر در عرصه مدیریت کلان کشور افرادی وارد شوند که در تراز انقلاب اسلامی ایران و جهت حرکت آن‌ها در مسیر انقلاب و نظام و مردم نباشد نتیجه همان خواهد شد که می‌بینید.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه مسؤول در تراز انقلاب اسلامی مسؤولی است که تفکر بسیجی داشته باشد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) می‌فرماید، اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی بر کشور حکومت کند همه مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی شجاعت مدیریت کشور درسطح کلان را تفکر بسیجی و مدیریت بسیجی دانست و عنوان کرد: مدیریت شجاع در سطح مدیریت کلان کشور به معنای داشتن توان مقابله با دشمن، نترسیدن از عربده‌های دشمن و داشتن شجاعت برای ورود به عرصه کار‌های بزرگ است.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه پرهیز از اشرافی گری، دفاع از مظلومان در برابر دشمن، داشتن بصیرت و دشمن شناس و زمان شناس و توطئه شناس و خادم ملت بودن، مردمی بودن و شیفته خدمت به مردم نه تشنه قدرت را از ویژگی‌های مدیر در تراز انقلاب اسلامی دانست.

وی همچنین کار و تلاش شبانه روزی برای ملت و کشور، مکتبی بودن، داشتن اعتقاد درونی به دین، معتقد به ولایت فقیه و رهبری، تلاش برای سرافرازی کشور، متخصص و مدیر و مدبر واقعی بودن، عدم خود باختگی نسبت به فرهنگ غرب و تبدیل تهدید‌ها به فرصت را از دیگر ویژگی‌های مدیر در تراز انقلاب اسلامی برشمرد.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه نسبت به نفوذ دشمن هشدار داد و گفت: اگر همه مردم هوشیار باشند و در صحنه حاضر باشند و نقش خود را به خوبی ایفا کنند راه نفوذ دشمن بسته خواهد شد./۱۳۰۷/پ210/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 8
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات