۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۲۹۳۰۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مدیریت جهادی و تفکر انقلابی راه برون رفت کشور از مشکلات است

مدیریت جهادی و تفکر انقلابی راه برون رفت کشور از مشکلات است
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، مدیریت جهادی و تفکر انقلابی را بهترین راه پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع اعضای مجمع جهادگران استان در ساری، مدیریت جهادی و تفکر انقلابی را بهترین راه پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف دانست و گفت: کشور برای برون رفت از مشکلات فعلی نیازمند چنین رویکردی است.

وی با بیان این که کشور برای پیشرفت و توسعه نیازمند مدیرانی با تفکر انقلابی است، افزود: در چهل سال اخیر با پشتوانه و تکیه بر این تفکر توانستیم بسیاری از مشکلات و بحران‌ها را پشت سربگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره با تحریم‌ها و فشار‌های دشمنان مواجه بوده است، بیان داشت: اما همه این فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه با ایستادگی و مقاومت ملت ایران خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره با تکیه بر ارزش‌های دینی و انقلابی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادند، خاطرنشان کرد: امروز نیز تداوم پیروزی‌های ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب، تکیه بر تفکر انقلابی است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمنان ملت ایران همه توان خود را به کار گرفتند تا تفکر انقلابی را در این کشور کمرنگ کنند، بیان داشت: اما تجربه ثابت کرد، هر گاه مسؤولان کشور بر تفکر انقلابی و مدیریت تکیه کردند به پیروزی‌های گسترده‌ای دست یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که مسؤولان باید کار جهادی با رویکرد مردمی را در برنامه‌های خود مورد توجه جدی قرار دهند، ادامه داد: برای رفع مشکلات، مدیران کشور باید به تفکر انقلابی مجهز شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که برای رفع مشکلات کشور نمی‌توان تنها به شیوه‌های معمول مدیریت اکتفا کرد، بیان داشت: رفع مشکلات امروز کشور به طور حتم نیازمند کار جهادی با رویکرد مردمی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مسؤولان و مدیران کشور از اسراف بودجه به شدت پرهیز کنند، گفت: با توجه به شرایطی که امروز در کشور حاکم است مدیران باید حساسیت و دقت نظر بیشتری نسبت به هزینه کرد‌ها داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی فرصت خدمت گزاری به مردم از سوی مسؤولان فراهم شده است، افزود: مدیران بخش‌های مختلف کشور باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت خدمت به مردم استفاده کنند./۹۵۰/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات