۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۲۹۲۱۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

نتیجه انتخاب نمایندگان انقلابی، ولایی و دغدغه‌مند مجلسی در تراز انقلاب است

نتیجه انتخاب نمایندگان انقلابی، ولایی و دغدغه‌مند مجلسی در تراز انقلاب است
حجت الاسلام بابائیان گفت: مردم باید در انتخابات به افرادی رأی دهند که انقلابی، ولایی و دغدغه‌مند باشند که نتیجه این انتخاب مجلسی قوی و در تراز انقلاب اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به آغاز ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که شهید مدرس الگویی بارز از یک نماینده انقلابی، مردمی و ساده زیست بود، گفت: باید چنین شخصیت‌های بزرگی الگوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.
 
وی، دین شناسی، حریت، آزادگی، وارستگی از تعلقات دنیوی، استقلال، استعمار و استکبار ستیزی، دشمن شناسی و شهادت طلبی را بخشی از شاخصه‌های مهم آیت الله شهید مدرس عنوان کرد و افزود: مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که سهم بیشتری از خصوصیت برجسته شهید مدرس داشته باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که یک نماینده مجلس در نظام اسلامی باید ساده زیست، با تقوا، ولایی، متعهد، متخصص، با بصیرت و انقلابی باشد، تصریح کرد: کسی که چنین خصوصیتی را در خود نمی‌بیند نباید وارد کارزار انتخاباتی شود.
 
حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که ساده زیستی و مبارزه با اشرافی گری را از جمله مسائل مهمی دانست که باید مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گیرد، گفت: زندگی یک مسؤول در نظام اسلامی نباید قبل و بعد از مسؤولیت تفاوتی با هم داشته باشد.
 
وی با تأکید بر این که نمایندگان مجلس باید منافع ملی و مردم را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح دهند، بیان داشت: مسؤولی که در زمان مسؤولیت تنها به فکر منافع حزبی و گروهی است به طور حتم به درد کشور و ملت ایران نخواهد خورد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم باید در انتخابات به شاخص‌ها توجه و بر اساس آن فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره شاخصه‌هایی را در در خصوص انتخاب فرد اصلح بیان کردند که باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.
 
وی با بیان این که مردم باید در انتخابات به افرادی رأی دهند که انقلابی، ولایی و دغدغه‌مند باشند که نتیجه این انتخاب به طور حتم مجلسی قوی و در تراز انقلاب اسلامی خواهد بود، ادامه داد: اگر خدای ناکرده مجلس ما ناکارآمد، ضعیف، جناحی و فرمایشی باشد محصول آن یک دولت ناکارآمد خواهد بود و نمی‌تواند از حقوق ملت به خوبی دفاع کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از فرمایشی شدن استیضاح در مجلس انتقاد کرد و گفت: متأسفانه نمایندگان مجلس به راحتی از امضاء خود در استیضاح صرف نظر می‌کنند که این در شأن یکنماینده مجلس در تراز انقلاب اسلامی نیست.
 
وی با تأکید براین که نماینده مجلس باید تنها دغدغه مردم، انقلاب و نظام اسلامی را داشته باشد، ادامه داد: نماینده‌ای که به فکر جناح بازی و سیاسی کاری است نمی‌تواند برای کشور و مردم مفید باشد./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات