۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۲۹۳۰۴
جانشین سپاه نینوای گلستان:

مردم با گذشت ۴ دهه همچنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادارند

مردم با گذشت ۴ دهه همچنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادارند
جانشین سپاه نینوای گلستان گفت: چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد اما هنوز هم ملت وفادار به این نظام و انقلاب است و اهداف آن را فراموش نکرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی در جمع دانشجویان و اساتید بسیجی دانشکده مائده گرگان اظهار داشت: آمریکا و ایادی آنها هیچ‌گاه دست از سر ملت ایران برنخواهند داشت و در تمامی توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه ملت ایران، آمریکایی‌ها نقش داشته و جزو طراحان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در زمانی که دنیا زیر یوغ استکبار بود به پیروزی رسید، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی که دنیا بین بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود، سبب برهم خوردن معادلات جهانی شد.

جانشین سپاه نینوای استان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران دست رد به سینه شرق و غرب زد و مدلی از حکومت در قالب مردم سالاری دینی را به دنیا عرضه کرد.

وی گفت: چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد اما هنوز هم ملت وفادار به این نظام و انقلاب است و اهداف آن را فراموش نکرده است.

حسینی با بیان اینکه استکبار جهانی از روز نخست دشمنی خود را با انقلاب اسلامی و ملت ایران آغاز کرد، افزود: آنان زمانی که انقلاب اسلامی نهالی نوپا بود جنگی بزرگ و همه جانبه را به ملت ایران تحمیل کردند اما دلاورمردی رزمندگان ما سبب شکست دشمن شد.

وی بسیج را یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بسیج در تمامی حوزه‌ها کمک حال مردم و در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کرده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات