۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۶۲۹۵۵۱
گزارشی از یک روز کاری حجت الاسلام والمسلمین لائینی؛

از کاشت نهال تا بازدید از یک کارگاه تولیدی در بابلسر

از کاشت نهال تا بازدید از یک کارگاه تولیدی در بابلسر
نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نخستین سفر شهرستانی خود میهمان مردم بابلسر بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نخستین سفر شهرستانی خود میهمان مردم بابلسر بود.
 
وی که چهاردهم آبان ماه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران معرفی شد، حضور در شهرستان‌ها را امروز از بابلسر آغاز و چندین برنامه این شهرستان شرکت کرد.
 
ادای احترام به مقام شامخ شهدا
گام های
سفر یک روزه حجت الاسلام والمسلمین لائینی به بابلسر با حضور در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان آغاز شد و ضمن زیارت آستان مقدس این امامزاده واجب التعظیم بر مزار شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم حضور یافت و به مقام شامخ و والای این شهدا ادای احترام کرد.
 
افتتاح ساختمان جدید دفتر امام جمعه بابلسر
گام های
افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید دفتر امام جمعه بابلسر از دیگر برنامه‌های نماینده ولی فقیه در مازندران بود که با حضور جمعی از روحانیان، مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در حاشیه افتتاح ساختمان جدید دفتر امام جمعه بابلسر با پدر چند شهید این شهرستان نیز دیدار کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین در مراسم افتتاح ساختمان دفتر جدید امام جمعه شهرستان بابلسر به ضرورت وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان کشور تأکید کرد و نسبت به تلاش دشمنان در ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور هشدار داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود، تبعیت از ولایت و رهبری، وحدت و بصیرت را رمز پیروزی‌ها و موفقیت‌های ایران اسلامی درچهل سال اخیر برشمرد و افزود: حرکت منسجم حول محور ولایت بهترین راه خنثی کردن توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.
 
بازدید از مصلی نماز جمعه بابلسر
گام های
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه برنامه‌های خود به همراه حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر از مصلی نماز جمعه این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی این مکان قرار گرفت.
 
اقامه نماز ظهر و عصر در مصلی بابلسر
گام های
نماینده ولی فقیه در مازندران، همچنین در ادامه برنامه‌های خود نماز جماعت ظهر و عصر را با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه بابلسر اقامه کرد.
 
بازدید از کارگاه تولیدی یک زن سرپرست خانوار در بابلسر
گام های
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه برنامه‌های خود به همراه امام جمعه بابلسر از کارگاه تولیدی یک زن سرپرست خانوار در شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات وی قرار گرفت و از مسؤولان شهرستان خواست اقدامات لازم را برای رفع مشکلات این کارگاه تولیدی انجام دهند.
 
کاشت نهال همزمان با نهضت نهال کاری همگانی
گام های
همچنین امروز همزمان با سراسر کشور و در قالب طرح «نهضت نهال کاری همگانی» آیین کاشت نهال با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسؤولان شهری در بابلسر برگزار شد.
 
افتتاح منزل مسکونی فرزندان بی سرپرست در بابلسر
گام های
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به شهرستان بابلسر، یک باب منزل مسکونی فرزندان بی سرپرست در روستای باقرتنگه این شهرستان را افتتاح و کلید این منزل را به فرزندان بی سرپست اهدا کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در آیین تحویل کلید این واحد مسکونی، ساخت این واحد مسکونی را اقدامی انسان دوستانه و خداپسندانه عنوان کرد و بر ضرورت تقویت این گونه اقدامات ارزشمند در جامعه دینی تأکید کرد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
خدمات اجتماعی ایشان اثر مثبتی دارد.
0
0