۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۲۹۶۴۷
در بیت آیت الله موسوی جزایری؛

۱۴ طلبه مدرسه امام موسی کاظم شادگان ملبس شدند

۱۴ طلبه مدرسه امام موسی کاظم شادگان ملبس شدند
حجت الاسلام فرامرزی گفت: ۱۴ طلبه مدرسه امام موسی کاظم شادگان با حضور در بیت آیت الله موسوی معمم شدند.
حجت الاسلام محمد فرامرزی، مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه خبر داد و گفت: ۱۴ طلبه مدرسه چهارشنبه (۱۳ آذرماه) پس از نماز ظهر با حضور در بیت آیت الله موسوی به دست معظم له معمم شدند.

مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان اظهار داشت: آیت الله موسوی جزایری در این مراسم پیرامون پیشینه درخشان حوزه علمیه شادگان و خود شهر شادگان در تاریخ تشیع سخن گفت و در عین حال بیان داشت که رهبر معظم انقلاب از حوزه علمیه خوزستان انتظار دارد حوزه‌ای جامع الأبعاد باشد.

حجت الاسلام فرامرزی با اشاره به تکمیل ساختمان مرکز سطح ۲ و ۳ مدرسه گفت: بنا داشتیم که سطح ۲ و ۳ حوزه را از سطح مقدماتی و سطح یک جدا کنیم که در این باره ساختمانی را احداث کردیم البته در سطح ۲ مدرسه ۴۰ طلبه مشغول تحصیل می‌باشند که حدود ۹۰ درصد آن‌ها از شهرستان هستند.

مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان با بیان اینکه بنا بر برگزاری مراسم عمامه گذاری و افتتاح ساختمان در یک زمان است، تصریح کرد: بنا داشتیم تا مراسم عمامه گذاری و افتتاح ساختمان مرکز سطح ۲ حوزه را در ۱۷ ربیع الاول برگزار کنیم، اما چون ساختمان سطح ۲ به پایان نرسیده بود، از انجام همزمان مراسم خودداری کردیم.

وی گفت: مراسم افتتاح ساختمان مرکز سطح دو و سه مدرسه در مناسبت دیگر و با حضور آیت الله موسوی جزایری صورت می‌گیرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات