۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۲۹۷۹۳
حجت الاسلام صادقی:

مبارزه با اشرافی گری و ظلم، شاخصه مدیر تراز انقلاب اسلامی است

مبارزه با اشرافی گری و ظلم، شاخصه مدیر تراز انقلاب اسلامی است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران استکبار ستیزی، تعهد، تخصص، انقلابی بودن و ساده زیستی را مهم‌ترین ویژگی‌های مدیر تراز انقلاب اسلامی دانست.
حجت لاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، استکبار ستیزی، تعهد، تخصص، انقلابی بودن و ساده زیستی را مهم‌ترین ویژگی‌های مدیر در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: مدیر در تراز انقلاب اسلامی با اشرافی گری مبارزه می‌کند و ظلم ستیز است.
 
وی با بیان این که مدیر در تراز انقلاب اسلامی همواره در پی حفظ عزت و اقتدار ملت خود است، افزود: مدیر در تراز انقلاب هیچ گاه منافع حزبی و گروهی را به منافع ملی کشور ترجیح نمی‌دهد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که همه دغدغه مدیر انقلابی رفع مشکلات مردم است، تصریح کرد: متأسفانه امروز این دغدغه مهم در میان مدیران ما کمرنگ شده است.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز کشور برای تحرک و پیشرفت نیازمند مدیران انقلابی و جهادی است، بیان داشت: در شرایطی که کشور در یک جنگ نابرابر اقتصادی به سر می‌برد، مدیران و مسؤولان کشور نیز باید مجاهدانه تلاش کنند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که تنها وعده و شعار، راه حل مشکلات کشور در وضعیت کنونی نیست، ادامه داد: برای برون رفت از وضعیت فعلی مسؤولان بخش‌های مختلف کشور باید مجاهدت کنند.
 
وی در ادامه سخنان خود به فصل ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید افرادی در این عرصه ورود پیدا کنند که توان مدیریتی بالا داشته باشند، خاطرنشان کرد: کسی که وارد چنین عرصه مهمی می‌شود باید تنها دغدغه خدمت به مردم داشته باشد.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که مسؤولان باید از نگاه جریانی و حزبی به مسائل به شدت پرهیز کنند، تصریح کرد: مدیری که بخواهد منافع حزبی و گروهی خود را به منافع مردمی ترجیح دهد به طور حتم در تراز انقلاب و نظام اسلامی نخواهد بود.
 
وی با بیان این که کشورمان به مدیرانی متعهد، انقلابی و شجاع نیازمند است تا بتوانند از حقوق مردم دفاع و حراست کنند، افزود: کسانی که تنها به فکر منافع فردی و حزبی خود هستند نمی‌توانند گره‌ای از مشکلات مردم بگشایند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، نقش مردم در انتخابات پیش رو را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: به طور حتم انتخاب صحیح مردم می‌تواند موجب تشکیل مجلس و دولتی قوی و کارآمد شود.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که مردم از انتخاب‌های احساسی و بدون مطالعه به شدت پرهیز کنند، افزود: در انتخاب‌های خود باید معیار‌های بیان شده از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری مورد توجه جدی قرار دهیم./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات